מה ידידות: ישראל ניצחה 1-3 את מונטנגרו | צפו בתקציר

במשחק ידידות ראשון מזה כשנתיים, ניצחה הנבחרת הישראלית את מונטנגרו, במפגש ראשון אי פעם. ערן זהבי, מנור סולומון וגדי קינדה בשער מרהיב הבקיעו, מוחמד אבו פאני חתום על שלושת הבישולים | ברביעי - משחק קשה מול פורטוגל

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/21 08:58 כו בסיון התשפא

מה ידידות: ישראל ניצחה 1-3 את מונטנגרו | צפו בתקציר
נבחרת ישראל. ברביעי מול פורטוגל. ארכיון, צילום: Roy Alima/Flash90

משחק ידידות ראשון של נבחרת ישראל לאחר כשנתיים, נערך אמש (שבת) בפודוגוריצה במונטנגרו, הסתיים בניצחון 1-3 של הכחולים, שהשכילו להבקיע בחצי השעה האחרונה של המשחק. המבקיעים ערן זהבי, מנור סולומון וגדי קינדה בשער נהדר, נהנו משלושה בישולים של קשר מכבי חיפה מוחמד אבו פאני. החלוץ המונטנגרי פאטוס בצ'יראי ששיחק במספר קבוצות בישראל הצליח רק לצמק בפנדל מפוקפק.

https://www.youtube.com/watch?v=qlob17CFMnw

ביום רביעי ישראל תתמודד עם אתגר קשה הרבה יותר ותשחק מול פורטוגל, כאשר לפי חצי השעה האחרונה של המשחק במונטנגרו, ישראל תגיע מוכנה למפגש הקרוב. המשחק אמש לא היה מבריק ברוב שלביו אך נראה כי ווילי רוטנשטיינר קיבל הרבה חומר למחשבה אחרי החילופים שביצע. החל מכניסתו של מוחמד אבו פאני במקומו של הקפטן ביברס נאתכו, שהביא לשינוי ניכר במשחק, גם קינדה שמשחק בליגת ה-MLS הוסיף שער בכורה מרהיב בהופעת הבכורה במדים הלאומיים.

עוד שלושה הופעות בכורה היו במשחק אתמול, כאשר יונס מלדה, שמשחק בגנט מהליגה הבלגית, ואיתמר ניצן שמשחק בבית"ר ירושלים פתחו בהרכב, וליאל עבדה הצעיר שכיכב העונה במכבי פתח תקווה עלה מהספסל.