היסטוריה בכתום: עירוני נס ציונה זכתה ביורופקאפ

קבוצת הכדורסל הכתומה הלכה נגד כל הסיכויים, והביאה תואר ראשון אי פעם לנס ציונה כשזכתה ביורופקאפ אחרי ניצחון על סטאל הפולנית. נמרוד לוי הישראלי הצטיין עם 21 נקודות והקפטן טל דן ריגש, רגע לפני ההנפה

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 26/04/21 09:17 יד באייר התשפא

היסטוריה בכתום: עירוני נס ציונה זכתה ביורופקאפ
הנפת הגביע. נס ציונה עושה היסטוריה, צילום: צילום מסך

עירוני נס ציונה סיפקה אמש (א') את אחד מרגעי השיא של הכדורסל הישראלי כשזכתה בגביע היורופקאפ אחרי עונה מדהימה שכללה כישרון, אמונה והרבה מלחמה על הפרקט. המאמן בראד גרינברג ניצח על החבורה הלוחמנית, שהראתה הרבה אופי לאורך העונה ובעיקר בגמר מול סטאל הפולנית, שהגיע למפגש ללא שום הפסד לאורך העונה, כשבסיום נס ציונה רשמה 74:82 מרשים.

למרות שהיא חווה עונה לא פשוטה בליגה הישראלית, נס ציונה הצליחה לרכז מאמצים בעונה האירופית שלה, כשככל שהזמן עבר, השחקנים התחברו והיכולת והיכשרון באו לידי ביטוי, וניצחון רדף ניצחון.

הפיינל פור שהתרחש בהיכל "מנורה מבטחים" ביד אליהו בתל אביב, הביא אלפי אוהדים כתומים לתת לשחקנים אווירה ביתית וחמה, במשחק חצי הגמר שהיה ביום שישי, ואף התעלו על עצמם בהתמודדות האחרונה אתמול. 

התואר ההיסטורי של נס ציונה הוא הראשון שלה אי פעם בכל המסגרות, והשלישי מסוגו לכדורסל הישראלי, אחרי אליפות אירופה של מכבי תל אביב וגביע יול"ב של הפועל ירושלים. נמרוד לוי הישראלי שהצטיין במשחק חצי הגמר, היה השחקן המצטיין גם הפעם כשהוביל את הכתומים עם 21 נקודות, והרים את הקבוצה ברבע הרביעי והמכריע. 

קפטן הקבוצה, טל דן, שעלה לשחק בשני המשחקים למרות שבר בידו, ונפצע מראשו במשחק חצי הגמר הציג לפני הנפת הגביע את עידו, ילד צעיר שהחלים מסרטן: "אני מאוד מתרגש, כולם קראו לי גיבור השבוע, אבל עידו הוא הגיבור שלנו, הוא החלים מסרטן, ומגיע לו להיות פה איתנו, הוא ניצח את החיים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן