מבאס: דני אבדיה נפצע במהלך משחק וסיים את העונה

קבוצתו של הרוקי הישראלי אמנם רשמה ניצחון אמש על גולדן סטייט בתוצאה 114:118, השחקן הישראלי נפצע כבר במחצית הראשונה. השחקן פונה בכיסא גלגלים וזמן ההחלמה עבורו יידרש כשלושה חודשים. "מודה לכולם על התמיכה. אחזור חזק מאי פעם" כתב למעריציו

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/04/21 08:14 י באייר התשפא

מבאס: דני אבדיה נפצע במהלך משחק וסיים את העונה
דני אבדיה. גמר את העונה, צילום: shutterstock

שמחה מהולה בעצב נרשמה אמש (ד') עבור אוהדי קבוצת ה-NBA וושינגטון וויזארדס, והשחקן הישראלי דני אבדיה. קבוצתו של הרוקי הישראלי גברה על גולדן סטייט ווריורס בתוצאה  114:118, וגם רשמה ניצחון שישי רצוף בליגה. אך על אף ההישגים, השחקן הישראלי נפל לפרקט לקראת סיום הרבע השני כשהוא סובל מכאבים ברגלו. 

https://www.youtube.com/watch?v=MbQ8W_xBbIg
(רגע הפציעה של אבדיה ופינויו)

אבדיה החל לזעוק מכאבים באזור הקרסול, ולא הצליח להתרומם עד שפונה מהמגרש באמצעות כסא גלגלים. מבדיקה שנעשתה הישראלי הצעיר סובל מבעיה חמורה שמחייבת אותו להיות במנוחה למשך שלושה חודשים, מה שלמעשה סוגר את העונה עבורו. בתחילת המשחק אבדיה תפקד טוב כשברבע הראשון קלע 6 נקודות ושמר על יתרון גדול עבור קבוצתו כבר מתחילת המשחק, סך הכל הספיק אבדיה לשחק כמעט 14 דקות בהן תרם גם 3 ריבאונדים.

לאחר פיניו לבית החולים, שלח אבדיה מסר למעריציו מבית החולים, כשכתב בחשבון האינסטגרם שלו "מודה לכולם על התמיכה. אחזור חזק מאי פעם". מאמן הקבוצה סקוט ברוקס הגיב לפציעה של הרוקי הצעיר: "יש שני דברים שאני אוהב בנוגע לדני - אכפת לו מאוד, והוא עובד קשה מאוד. אלה שתי תכונות שאנחנו רוצים שלכל השחקנים במועדון שלנו יהיו. היו לו עליות וירידות העונה, ברור, אבל לכל הרוקיז, גם לאלה שהפכו אחר כך ל-MVP, היו עונות רוקי לא פשוטות".