מנור סולומון כבש שער ענק מול ריאל מדריד | צפו

השחקן הישראלי הצעיר פתח את העונה השניה שלו בליגת האלופות עם שער ענק, והוביל את קבוצותו, שחטאר דונייצק ל-2:3 מדהים על ריאל מדריד המאכזבת. "יקח לי זמן לעכל, אלה שחקנים שהייתי צופה בהם בטלוויזיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/20 08:12 ד בחשון התשפא

מנור סולומון כבש שער ענק מול ריאל מדריד | צפו
מנור סולומון, צילום: shutterstock

מנור סולומון וקבוצתו שחטאר דונייצק האוקראינית רשמו הלילה (ד') ניצחון חוץ ענק, 2:3 על ריאל מדריד. סולומון הישראלי התכבד וכבש את השער השלישי, בדרך לשלוש נקודות יקרות במחזור הפתיחה של ליגת האלופות.

בעונה שעברה ערך סולומון עונת בכורה במסגרת אירופית, וכבש שני שערים גדולים: הראשון בסאן סירו נגד אטאלנטה האיטלקית, והשני באיתיחד נגד מנצ'סטר סיטי האנגלית. אמש אמנם המשחק לא התקיים בסנטיאגו ברנבאו, אבל זו הייתה אלופת ספרד, ריאל מדריד.

https://www.youtube.com/watch?v=9PEUJIIQSxU

לאחר הניצחון הגדול, סולומון הצעיר שוחח בהתרגשות עם ערוץ הספורט, ואמר: "כיף גדול לשמח המון אנשים במדינה, ברגעים כאלה קשים זה הדבר הראשון שחשבתי עליו אחרי שהבקעתי. אני שמח מאוד". 

סולומון נשאל אם התרגש. "כן. לוקח זמן לעכל, ועוד יקח לי זמן. ברגע שאתה רואה אותם במנהרה, את כל השחקנים הגדולים שראית בטלוויזיה, את זידאן על הקווים ואת המנגינה של האלופות - זה כיף גדול. השער הכי גדול שלי? לא יודע אם הכי גדול שלי בשחטאר, אבל אולי בליגת האלופות כן".

האם סולומון יעזוב בקרוב את קבוצתו? "זה יכול לקרות עוד שנה או שנתיים, אי אפשר לדעת, אבל מכאן אפשר להגיע למקומות הכי גבוהים בעולם. מאוד מאוד קשה בלי המשפחה, עזבתי לפני יותר משנה וחצי, אבל בתקופה האחרונה זה הרבה יותר קשה. לא ראיתי אותם שבעה חודשים, לפני שבועיים הייתי בארץ ממש לידם, והם לא היו יכולים לראות אותי בגלל הקורונה. אין מה לעשות זו תקופה קשה לכולם, צריכים לצלוח אותה".

על פי הפרסומים, ההערכה היא שקבוצות בכירות ביבשת ינסו לרכוש את סולומון כבר בחלון ההעברות של ינואר.