ליגת העל בכדורסל חזרה מהפגרה אך ללא קהל

אחרי כמעט שלושה חודשים של פגרה, ליגת העל בכדורסל חזרה. מובילת הטבלה מכבי תל אביב ממשיכה לנצח גם במשחק הראשון מאז הפגרה עם 82:114 על מכבי אשדוד. הפועל תל אביב גברה 72:92 מול מכבי חיפה, הפועל באר שבע ניצחה 73:85 את חולון

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/20 21:37 כט בסיון התשפ

ליגת העל בכדורסל חזרה מהפגרה אך ללא קהל
צילום: shutterstock

אחרי הכדורגל הגיע תורו של הכדורסל, הליגה אמנם חזרה אך גם כאן האוהדים נאלצו להישאר בבית. אי נוכחות הקהל היא דבר שמשפיע על מורל השחקנים במגרשים, אך עדיין הציבור יכול לשוב ולהנות מהמשחקים דרך מסכי הטלוויזיה. המובילה בטבלה מכבי תל אביב שיחקה הערב נגד מכבי אשדוד, והראתה שהפגרה לא פגעה ביכולות הקבוצה והביסה את יריבתה 114:82 באצטדיון הבית. 

סגניתה הפועל ירושלים עוד מנהלת בשלב זה מאבק מול ראשון לציון הממוקמת שלישת וכל אחת מהן מקווה לצמצם את הפער ממכבי תל אביב.  הפועל תל אביב אמנם ממוקמת שתי מקומות תחת מכבי חיפה אך ניהלה משחק מצויין שנגמר בניצחונה 92:72 על יריבתה. הפועל באר שבע שיחקה גם היא הערב מול חולון הממוקמת רביעית וגברה עליה 85:73 ובכך נמנע מחולון לצמצם את הפער בפסגה. 

שר התרבות והספורט הודיע הבוקר על חזרת המשחקים: "הערב גם ליגת הכדורסל חוזרת! אמנם בלי קהל, אבל אחרי כל כך הרבה שנים באולמות, באהדה שיש בה שמחה ועצב, במבט מודאג על לוח התוצאות, בהבנה ש-24 שניות הם לפעמים נצח, בשקט שמאפשר לשמוע את המגע עם הפרקט או ברעש שמחריש אוזניים ודוחף את הקבוצה - ההתרגשות עדין ממלאת את הלב. כמה טוב שהכדורסל חוזר. בהצלחה לכולם!"