ספורט זה חשוב, אבל מדינת ישראל חשובה יותר": הכדורגלן מליגת העל ששירת עם ארי פולד

קפטן מוליכת ליגת העל הפועל חדרה, מנשה זלקה, קיבל את פרס הציונות של תנועת 'אם תרצו' על שילוב שירות מילואים עם קריירת כדורגל, "מוקדש לכל המילואימניקים ולמשפחתו של חברי ארי פולד ז"ל"

חדשות כיפה משה ויסטוך 11/10/18 13:28 ב בחשון התשעט

ספורט זה חשוב, אבל מדינת ישראל חשובה יותר": הכדורגלן מליגת העל ששירת עם ארי פולד
זלקה עם ד"ר בכור בערב של אם תרצו, צילום: קובי דוברז

הכדורגלן היחידי שמשרת במילואים כלוחם, קפטן מובילת ליגת העל הפועל חדרה מנשה זלקה, קיבל אמש (רביעי) את פרס הציונות לשנת 2018של תנועת 'אם תרצו'.

זלקה (28), עלה לארץ מאתיופיה בגיל שנה והחל לשחק כדורגל בגיל צעיר. לקראת גיוסו החליט, בניגוד למקובל בקרב ספורטאים, להתגייס ליחידה קרבית ובמשך שלוש שנים הוא שירת כלוחם ביחידת עורב צנחנים.

לאחר שחרורו, ולצד קריירת הכדורגל, הוא המשיך לשרת במילואים ביחידה קרבית ומי שנמנה עם חבריו לשירות היה ארי פולד ז"ל שנרצח לפני מספר שבועות בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון.

הוקרה על שירותו הקרבי במילואים. זלקה ואנשי אם תרצו

הוקרה על שירותו הקרבי במילואים. זלקה ואנשי אם תרצוצילום: קובי דוברז

לפני כחצי שנה חשפו בתנועת 'אם תרצו' את דבר שירותו של זלקה במילואים ואמש הוא זכה לאות הוקרה בכנס השנתי של התנועה, בה נטלו חלק שרת המשפטים איילת שקד, ד"ר גיא בכור ומשתתפים נוספים.

"לשרת את מדינת ישראל זו זכות גדולה עליה חלמנו שנים רבות", אמר הכדורגל המילואימניק שלא הסתיר את התרגשותו וציין כי "הפרס הזה מוקדש לכל המילואימניקים ולמשפחתו של חברי ארי פולד ז"ל שזכיתי לשרת איתו במילואים. ספורט זה דבר חשוב אבל ארץ ומדינת ישראל הם הרבה יותר חשובים. אני אמשיך לשרת את המדינה במילואים גם כשחקן בליגת העל".

יו"ר 'אם תרצו', מתן פלג, אמר בכנס כי "עלינו להמשיך ולהילחם על האמת  ולחשוף את מבקשי רעתנו בארץ ומחוצה לה. אנו נמשיך להיאבק נגד כל דגל אש"ף, סילבוס שאינו ראוי וכל מי שפועל נגד מדינת ישראל. עלינו להמשיך לעשות הכל למען המשפחות השכולות, חיילי צה"ל, המילואימניקים ונכי צה"ל".

https://www.facebook.com/imtirtzu/photos/a.849864951737806/1721126837944942/?type=3&theater