סניף ראשון ליוחננוף בירושלים

רשת הקמעונאות פותחת סניף מספר 26 בארץ וראשון בבירת ישראל. בסניף ניתן למצוא גם מתחם אוכל מוכן שבראשו עומד שף ואומרים: "נדע להתחרות גם ברשתות אחרות בעיר"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 14/05/19 18:13 ט באייר התשעט

סניף ראשון ליוחננוף בירושלים
יוחננוף עולים לירושלים, צילום: הותר לשימוש

רשת יוחננוף השיקה היום (ג') סניף חדש בירושלים, במתחם תלפיות וצפויה להוות אלטרנטיבה לשאר המרכולים באזור. הלקוחות יוכלו להנות בסניף ממחלקות טריות, מחלקת אוכל מוכן המבושל במטבחי הסניף, מעדני בשר, מעדניות עשירות, טריות וכשרות.

ביוחננוף לא נלחצים מכך שהם ממוקמים בלב מרכז הקניות הירושלמי, כשמסביבם ישנם שלושה סניפים של המתחרה הגדול, רמי לוי. "אנחנו יודעים לתת את המחירים האטרקטיביים לצרכן הישראלי והירושלמי", אמרה לנו שרית יוחננוף, אחת מבעלי הרשת. 

הסניף החדש בירושלים

הסניף החדש בירושליםצילום: הותר לשימוש

פתיחת סניף החדש בירושלים הינה דריסת רגל משמעותית מבחינת הרשת. הסניף נפתח במתחם תלפיות בעיר ירושלים בהתאמה לתכנית האב בירושלים שצפויה להפוך את המתחם למרכז עירוני שוקק שיעניק שירותים לכלל תושבי העיר ומהווה מוקד מרכזי למספר אנשים רב. הסניף הירושלמי נגיש לתחבורה ציבורית ואף מאפשר חניה ללקוחות מה שיקל על חיי המשפחות שיגיעו לרכוש בסניף.

איתן יוחננוף

איתן יוחננוףצילום: הותר לשימוש

רשת המרכולים יוחננוף יוסדה בהתאמה לצרכי המשפחה הישראלית הן בגזרת המחיר והן בגזרת היצע המוצרים המצויים במדפי הרשת. כל אחד מסניפי הרשת, מטבריה ועד נתיבות, ממוקמים במרכזי הערים ובאזורי תעשייה ומסחר, ובצמוד לכל אחד ואחד מהם, עומדים לרשות קהל הלקוחות חניוני ענק גדולים ומרווחים והיא דוגלת במוצרים איכותיים במחירי סופר שוק נמוכים שיתאימו לכלל הצרכנים. 

הסניף החדש בירושלים

הסניף החדש בירושליםצילום: הותר לשימוש

איתן יוחננוף, מנכ"ל ובעלים רשת "יוחננוף" אמר כי הוא נרגש עם השקת הסניף החדש והכניסה לעיר ירושלים. "חשבנו בסניף על הכל, החל מעיצוב, מגוון מוצרים, מחירים מצויינים ועד לרמת החנייה על מנת לספק לתושבי ירושלים חווית קניות חדשה שלא נראתה עוד בעיר ומצפים להפתיע את הירושלמים בשירות שלנו. אני מאמין כי ניצור קהל לקוחות נאמן לרשת עם חווית השירות והאיכות שאנו מציעים בכל הסניפים של הרשת ונביא לעיר משהו חדש".