סמוטריץ' מאגף את בנט מימין: "הבית היהודי בחיפה לא יכול לשבת בקואליציה עם סייען הטרור"

ח"כ סמוטריץ שולח רמיזה עדינה לעבר בנט ואומר כי הבית היהודי לא יכול לשבת באותו הקואליציה חיפאית עם איש חד"ש, רג'א זעאתרה: "סמוך ובטוח שזו ההנחיה שתצא מהנהגת המפלגה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/18 12:24 ב בטבת התשעט

סמוטריץ' מאגף את בנט מימין: "הבית היהודי בחיפה לא יכול לשבת בקואליציה עם סייען הטרור"
בצלאל סמוטריץ', צילום: Miriam Alster/FLASH90

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' הגיב לסערת מינויו של רג'א זעאתרה (חד"ש) לסגן ראש עיריית חיפה וטוען כי לבית היהודי בחיפה אסור לשבת באותה קואליציה עם זעאתרה. 

"אני אמנם במפלגת האיחוד הלאומי ולא בבית היהודי אבל אנחנו ברשימה משותפת לכנסת ולכן חובתי המוסרית לומר דברים ברורים: הבית היהודי בחיפה לא יכול לשבת יום אחד בקואליציה עם סייען הטרור וה BDS רג'א זעאתרה".

סמוטריץ הוסיף תמריץ ליושב הראש המפלגה -השר בנט: "סמוך ובטוח שזו ההנחיה שתצא מהנהגת המפלגה."

כזכור, זעאתרה שנודע כתומך של נשיא סוריה, בשאר אסד, ואף ארגן כנסי תמיכה ברוצח ההמונים בתיאטרון 'אל-מידאן' בחיפה אמר אתמול בראיון לרדיו 103: "דאעש עשו טיהור אתני וגם התנועה הציונית עשתה טיהור אתני בשנת 48', אני לא מגלה משהו חדש." 

לאחר הדברים ראש הממשלה התקשרת לראש עיריית חיפה, עינת קליש וביקש ממנה להימנע מהמינוי הבעייתי. קליש סירבה לבקשתו של נתניהו ואמרה כי היא תעמוד בכל ההסכמים הקואליציוניים שחתמה עליהם. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן