סמוטריץ: "לא למצמץ מול רוסיה"

בצל המשבר עם רוסיה, בעקבות הפלת המטוס הרוסי, התכנס הבוקר הקבינט המדיני-ביטחוני. סמוטריץ קורא לחברי הקבינט: "לא להתנצל על משהו שלא עשינו"

חדשות כיפה מירב כהן 25/09/18 12:08 טז בתשרי התשעט

סמוטריץ: "לא למצמץ מול רוסיה"
בצלאל סמוטריץ, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שעות ספורות לפני יציאת ראש הממשלה לעצרת האו"ם: הקבינט המדיני-ביטחוני התכנס הבוקר (ג')  בלשכת ראש הממשלה לדון בנושא המשבר עם רוסיה 

בעקבות הפלת המטוס, המשבר עם רוסיה החריף לאחר ששר ההגנה הרוסי סרגיי שויגו הודיע כי רוסיה תעביר לסוריה את מערכת הטילים המתקדמת S-300 שתוכל להתמודד עם התקיפות שמבצעת לכאורה ישראל: "בעבר עצרנו אספקת S-300 לסוריה לבקשת ישראל – כעת המצב השתנה ולא באשמתנו".  העברת מערכות הטילים צפויות בעוד כשבועיים. מדובר בחלק מהצעדים שפוטין שוקל בעקבות תקרית יירוט המטוס הרוסי.

לקראת ישיבת הקבינט קרא חבר הכנסת סמוטריץ, לחברי הקבינט "לא למצמץ מול רוסיה". סמוטריץ מסביר כי "פוטין, כמו בני חסותו במזרח התיכון, מבין ומכבד כח ועמידה על עקרונות ובז לחולשה וחלשים. עניין של מנטליות. אסור בשום אופן לחזור על הטעות שעשינו מול טורקיה ולהתנצל על משהו שלא עשינו."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן