"סמוטריץ והרב פרץ הבטיחו שאהיה חבר בוועדה למינוי שופטים. אמנה 10 שפטלים"

בכיר מפלגת עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, חשף חלק מתכניותיו לקדנציה הבאה: "בג"ץ הוא הגרבוז של מערכת הבחירות הנוכחית. צריך להפנות חלק מתקציב הביטחון כדי לעודד את כל מי שלא נאמן למדינת ישראל לעזוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/19 10:30 יג באדר ב'

"סמוטריץ והרב פרץ הבטיחו שאהיה חבר בוועדה למינוי שופטים. אמנה 10 שפטלים"
איתמר בן גביר, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

לאחר פסילתו של מיכאל בן ארי, הפך עו"ד איתמר בן גביר לחבר הבכיר ביותר, וכנראה היחיד, של עוצמה יהודית בכנסת הקרובה. בראיון שהעניק לישראל היום, אשר יתפרסם בשבת הקרובה, הצהיר מי שנתפס כימין קיצוני על המהפיכה שהוא מתכנן במערכת המשפט: "אני אמנה עשרה יורם שפטלים לבית המשפט העליון".

בן גביר טען כי "בג"ץ הוא הגרבוז של מערכת הבחירות הנוכחית. אמרו לי השבוע שהשופטת אסתר חיות הביאה את הניצחון לימין בבחירות. כואב לי שזה על חשבונו של בן ארי אבל אני שותף לדעה הזו". 

ראש הממשלה נתניהו. גוש הימין מנצח

מקווה שהוא לא יסכל את המינוי. ראש הממשלה נתניהוצילום: יונתן סינדל פלאש 90

לדבריו, הוא ימונה בקדנציה הבאה לחבר בוועדה למינוי שופטים: "זה הובטח לי על ידי סמוטריץ' והרב פרץ, לא על ידי נתניהו, אני מקווה שנתניהו יבין שמינוי שלי בעולם המשפט יכול ליצור שינוי גדול...אני אגדיל את מספר השופטים. יש עומס רב וצריך להגדיל את כמות השופטים בעליון מ־15 ל־30. אחר כך אני אמנה עשרה יורם שפטלים לבית המשפט העליון, עם אג'נדה יהודית, ציונית".

בנוגע ליחסו לערביי ישראל אמר כי הוא "רוצה לעשות תוכנית לעידוד הגירה. צריך לעודד את כל מי שלא נאמן למדינת ישראל לעזוב. להפנות חלק מתקציב הביטחון לפרויקט הזה, להקים משרד לעידוד הגירה בשביל כל אלה שמנפנפים בדגלי אש"ף באום אל־פחם וזורקים אבנים, בשביל אלה שעומדים בסכנין וצועקים 'איטבח אל־יהוד', אלה שביפו צועקים לי 'כאן לא מדינת ישראל, כאן פלשתין'. זה הפתרון, אחרת עוד 20 שנה הבן שלי, הבנים של מנדלבליט, של ניצן ושל אסתר חיות לא יכירו שזאת הייתה מדינה יהודית".