סופי: הכנסת פוזרה. הולכים לבחירות

הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק פיזור הכנסת, לאחר שרק שניים מחברי המליאה הצביעו נגד. למרות ההחלטה, בשבוע הבא יובאו מספר הצעת חוק לצורך השלמת חקיקתן

חדשות כיפה משה ויסטוך 26/12/18 20:57 יח בטבת התשעט

סופי: הכנסת פוזרה. הולכים לבחירות
מליאת הכנסת מצביעה על פיזורה, צילום: דוברות הכנסת. יצחק הררי

רוצים בחירות: החוק לפיזור הכנסת אושר הערב (רביעי) בקריאה שנייה ושלישית ברוב של 102 תומכים מול 2 מתנגדים. שני חברי הכנסת שהצביעו נגד היו יהודה גליק וירון מזוז, שניהם מהליכוד.

ועדת הכנסת, בראשות ח"כ מיקי זוהר מהליכוד, אישרה מוקדם יותר את ההצעה לקריאה שנייה ושלישית. בפתח הדיון אמר ח"כ זוהר, שניסה לעכב את ההחלטה על מנת שהכנסת תעביר בימיה האחרונים מספר יוזמות חקיקה, כי הגיע להסדר שהשביע את רצונו.

נתניהו ואיימן עודה מחייכים לפני פיזור הכנסת

נתניהו ואיימן עודה מחייכים לפני פיזור הכנסתצילום: דוברות הכנסת. יצחק הררי

"החוקים שביקשתי", אמר, "יובאו לחקיקה במסגרת ועדת ההסכמות בשבוע הבא".לדבריו, הוא לא מעוניין לחשוף באילו חוקים מדובר מכיוון שהוא "לא רוצה לעורר סימפוזיון סביב העניין".

לצד זה הוסיף, "לראש הממשלה בנימין נתניהו תודה אישית, תודה לאחי ורעי דודי אמסלם על ההבנה ההתחשבות וההכלה, ליולי אדלשטין שהיה לנו הרבה שיחות בעניין, וגם יואל חסון תודה שהגעת פתוח לשיח. הראית גדלות נפש ותרמת להסכמות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן