סגן ראש מועצת גוש עציון התפטר מתפקידו

יואל סילבר, איש אמונו של ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן הודיע היום על התפטרותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/18 13:43 כה באלול התשעח

סגן ראש מועצת גוש עציון התפטר מתפקידו
ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, צילום: מועצה אזורית גוש עציון

מערכת הבחירות בגוש עציון עולה היום מדרגה עם הודעת ההתפטרות של יואל סילבר סגן ראש מועצת גוש עציון והאיש הקרוב ביותר לראש המועצה שלמה שלמה נאמן.

במכתב ההתפטרות שהגיע למערכת מתגלה מערך היחסים וחוסר השותפות של ראש המועצה שלמה נאמן עם סגנו יואל סילבר: "בהמשך לשיחות שהיו לנו על עתיד השותפות בהנהגת גוש עציון, הנני להודיעך כי מכיוון שלא ראיתי שהדברים מתקדמים לכיוון חיובי, ובמהלך הקדנציה האחרונה שכיהנתי כסגנך לצערי הרב לא אפשרת לי להיות שותף אמיתי בהנהגת המועצה, ולקחת חלק משמעותי בעשייה לטובת הגוש, למרות שרציתי לתרום מזמני ומכישורי וקשריי לטובת גוש עציון, חבל לי שלא נעשה יותר ממה שהיה אפשר לעשות שלא חוברו עוד אנשים לעשייה כדי ליצור ביחד עוד לטובת גוש עציון. לכן כעת שבחירות על עתיד גוש עציון בפתח, כאדם שגוש עציון יקר לו מאוד, אני בוחר להתפטר מתפקידי כסגנך כדי לאפשר לי יכולת לבחון את תמונת המצב שגוש עציון נמצא בו מפרספקטיבה חיצונית יותר, כדי שאוכל לקבל החלטות נכונות בעז"ה".

כלפי חוץ סילבר נתן לנאמן גיבוי מלא במהלך הקדנציה ושמר את הדברים בשקט כדי לנסות לאפשר לנאמן לעבוד, דבר שגרם לתדהמה בקרב חברי המליאה ואישי ציבור בגוש עציון עם פרסומו של המכתב.

בבחירות לראשות מועצת גוש עציון מתמודדים שלמה נאמן ראש מועצת גוש עציון, משה סוויל וסגן ראש המועצה לשעבר וירון רוזנטל מנהל בית הספר שדה כפר עציון.

בסביבתו של סילבר מספרים כי התחושה בשנה וחצי האחרונות שדברים לא זזים, שלגוש עציון מגיע יותר, לדבריהם מגיע לתושבים ראש מועצה שיתן שירות ומענה אישי וטיפול בכל תלונה, דחיפה משמעותית של הגוש קדימה וגיוס משאבים וצוות של אנשים מוכשרים שיקדמו את כל מה שיש בגוש עציון לקדם.

בתגובה לידיעה, מסרו גורמים בגוש עציון שיואל סילבר, שכיהן עד כה כסגן ללא שכר, דרש משלמה נאמן מינוי לסגן בשכר כתנאי להמשך תמיכתו הפוליטית בנאמן. על אף  שהדרישות כגון אלו מקובלות ברשויות מסויימות בארץ, החליט שלמה נאמן לדבוק בערכי גוש עציון ודחה על הסף את בקשת סילבר. הגורמים ציינו שהיחסים בין סילבר ונאמן נותרו טובים והם רואים עין בעין את חזון גוש עציון ובכלל ואת צרכי הציבור החרדי החשוב בגוש עציון.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן