סגן נשיא airbnb סייר בשומרון

סגן נשיא חברת השכרת הדירות, שהחליטה שתפסיק לפרסם דירות ביהודה ושומרון, סייר ברחבי השומרון וביקר במפעל ברקן בו נרצחו שניים בעובדיו במהלך פיגוע טרור.

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/18 19:31 י בטבת התשעט

סגן נשיא airbnb סייר בשומרון
צילום: רועי חדי

סגן נשיא חברת  Airbnb, כריס לנהאן, סייר יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון ברחבי השומרון.  לנהאן ביקר במפעל של קבוצת אלון, שם התרחש פיגוע הטרור בו נרצחו קים יחזקאל וזיו חג׳בי הי"ד וכן הצגנו בפניהם את התיירות בשומרון.

סגן הנשיא התרשם מדו הקיום המתקיים במפעלים באזור התעשייה ברקן ומפעילות המפעלים כנגד תנועת ה-BDS. סגן הנשיא טען כי הם נגד ארגון ה-BDS הפועל להפעלת חרמות נגד מדינת ישראל. 

צילום: רועי חדי

כזכור, לפני כחודש הודיעה חברת Airbnb כי לא תמשיך לפרסם באתר דירות נופש אשר מעבר לקו הירוק. ההחלטה של חברת Airbnb נבעה מלחץ של תנועת החרם על ישראל ה-BDS. לפי הודעה שהוציא שר התיירות, יריב לוין היום (ב') לאחר פגישה של סגן נשיא החברה כריס לנהאן הוחלט כי חברת Airbnb לא תיושם בפועל את המדיניות הזאת. בנוסף, הוחלט כי ‏Airbnb תמשיך בדיאלוג עם ממשלת ישראל

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן