נתפס המחבל שרצח שלושה ישראלים בבנימין

עצאם ברגותי, שביצע את פיגועי הירי בגבעת אסף ובצומת עפרה, נתפס על ידי לוחמי ימ"מ בבית סייען שעזר לו להימלט. מפקד היחידה: ""לא היה לנו ספק שאנו נגיע אליו ונביא למעצרו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 08/01/19 07:38 ב בשבט התשעט

נתפס המחבל שרצח שלושה ישראלים בבנימין
עצרו את המחבל. לוחמי ימ"מ, צילום: דוברות המשטרה

עאצם ברגותי, המחבל שביצע את פיגועי הירי הרצחניים בגבעת אסף ובצומת עפרה בחודש שעבר, נעצר הלילה (שלישי) על ידי כוחות הביטחון, כך הותר לפרסום.

ברגותי נתפס על ידי לוחמי ימ"מ, בשיתוף פעולה עם צה"ל ושב"כ, בית אחד מסייעניו בכפר אבו שח׳ידם/בנימין הסמוך לכפר מגוריו. הוא היה עסוק בימים האחרונים בהכנות לביצוע פיגועים נוספים. במהלך מעצרו נתפס רובה מסוג קלאצניקוב, תחמושת רבה וכן אמצעים לראיית לילה.

הנשק ואמצעי הלחימה שנתפסו עם ברגותי

הנשק ואמצעי הלחימה שנתפסו עם ברגותיצילום: דוברות המשטרה

ברגותי ביצע את פיגוע הירי בגבעת אסף, במהלכו נפלו 2 לוחמי צה"ל ונפצע עוד לוחם ואזרחית. בצומת עפרה הוא פעל יחד עם אחיו, צלאח, ופצע שבעה ישראלים, בהם שירה איש-רן שהייתה בהריון מתקדם ילדה את בנה אך איבדה אותו כעבור שלושה ימים.  אחיו נהרג בניסיון מעצרו בתחילת החודש שעבר.

"לא היה לנו ספק שאנו נגיע אל עאצם ברגותי ונביא למעצרו" אמר מפקד הימ"מ נצ"מ נ' והוסיף כי  "שיתוף הפעולה של הימ"מ עם גורמי הביטחון השונים לרבות שירות הביטחון הכללי הוא זה שמביא פעם אחר פעם להצלחות מבצעיות מרשימות והוא זה שימשיך להבטיח שאף מרצח שפל לא יחמוק מהזרוע הארוכה של הימ"מ".