נתפס המחבל שדקר בשומרון

אמש נלכד המחבל שדקר שדקר חייל מילואים בכיכר החטיבה המרחבית שומרון ופצע אותו באורח בינוני. החשוד, בן 19 תושב ג'מאעין הועבר לחקירת שב"כ. נמשכות הפעולות ללכידת המחבל שביצע את פיגוע הירי בברקן.

חדשות כיפה מירב כהן 12/10/18 09:17 ג בחשון התשעט

נתפס המחבל שדקר בשומרון
המחבל שנלכד בשכם אמש, צילום: דובר צה"ל

שירות הביטחון הכללי, הימ"מ וצה"ל עצרו את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בכניסה לשכם. המחבל, צעיר בן 19 מהכפר ג'מאעין שבאזור שכם, גרם לפציעת שני בני אדם בפיגוע שאירע אתמול בצהריים. כוחות הביטחון עדיין מחפשים אחר המחבל שרצח את קים בנגרונד-יחזקאל  וזיו חג'בי במפעל באזור התעשייה ברקן,נעצרו מספר חשודים נוספים במרחב החטיבה המרחבית "מנשה".

במהלך האירוע, שהתרחש בצומת החטיבה המרכזית "שומרון" שבכניסה לשכם, המחבל הסתער לעבר חייל מילואים כבן 30 כשבידו סכין, דקר אותו ופצע אותו באורח בינוני. חייל צה"ל ניסה לירות לעבר המחבל, שנמלט מהמקום. עוברת אורח, צעירה בת 26 מאלון מורה ששהתה במקום עם משפחתה, נפצעה באורח קל מרסיסי הירי.

שר הביטחון ליברמן ברך את כוחות הביטחון על לכידת המחבל "עבודה מודיעינית ומבצעית יוצאת דופן הביאה ללכידת המחבל, שעות אחרי הפיגוע שביצע בכיכר חטמ"ר שומרון. כל האמצעים הללו ורבים נוספים חוזרים להתמקד במשימה העיקרית- ללכוד את הרוצח המתועב מברקן. גם החשבון איתו ייסגר במהרה."

יוסי דגן ראש מועצת שומרון מברך גםהוא את כוחות צה"ל וקרא לגרש את משפחתו של המחבל "שוחחתי עם מח"ט שומרון אל"מ שגיב דהן וברכתי את כוחות צה"ל על הלכידה המהירה של המחבל. אני דורש לגרש את משפחת המחבל מיהודה ושומרון עוד הלילה"