נתניהו : "גם אם יוגש נגדי כתב אישום, אני לא הולך"

ראש הממשלה אמר בשיחה עם מקורביו, כך נטען ב'ישראל היום', כי הוא לא מאמין שמנדלבליט "יעז" לפרסם את החלטתו לפני מועד הבחירות, אך גם אם יעשה זאת הוא לא מתכוון לפרוש מתפקידו. הליכוד: "נתניהו לא דיבר עם איש בעניין הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/18 08:56 יט בטבת התשעט

נתניהו : "גם אם יוגש נגדי כתב אישום, אני לא הולך"
נתניהו, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר בפני מקורביו כי גם אם יוחלט להגיש נגדו כתב אישום, הוא לא מתכוון לפרוש מהחיים הפוליטיים, כך פורסם הבוקר (חמישי) בישראל היום.

"החוק ברור", אמר נתניהו בשיחות סגורות, "גם אם יוגש נגדי כתב אישום-אני לא הולך". לפי הדיווח, ראש הממשלה משוכנע כי בכל מקרה היועמ"ש, אביחי מנדלבליט, "לא יעיז" לפרסם את החלטתו לפני מועד בחירות וגם אם כן, הוא מתכוון להילחם על חפותו בבית המשפט במקביל לכהונתו כראש ממשלה.

אביחי מנדלבליט

אביחי מנדלבליטצילום: פלאש 90

עוד נאמר כי בליכוד שותפים להערכתו של נתניהו, לפיה מנדלבליט לא יגיש כתב אישום במהלך מערכת הבחירות וטענו כי במידה ויחליט לעשות זאת, הוא "יותקף ללא רחמים".

לאחר ההכרזה על הליכה לבחירות, שנקבעו ל-9 לאפריל, פורסמו הערכות כי היועמ"ש לא לא יגבש את החלטתו לפני יום הבוחר, אלא לאחריו. עם זאת, ממשרד המשפטים נמסר בתגובה "כי תהליך העבודה על תיקי החקירה הנוגעים לראש הממשלה נמשך כמתוכנן", וכי "מדובר בתהליך עבודה סדור ומקצועי, שאיננו תלוי באירועים פוליטיים".

מהליכוד נמסר בתגובה לפרסום כי "הטענה כאילו ראש הממשלה נתניהו אמר את הדברים איננה נכונה, מכיוון שראש הממשלה נתניהו לא דיבר עם איש בעניין זה. אף אחד בליכוד לא מאיים על היועמ"ש. האיומים והלחצים להגשת כתב אישום נגד נתניהו בכל מחיר ובכל מקרה - מגיעים יום-יום מהשמאל והתקשורת".