נתניהו: תיק החינוך יישאר בידי הליכוד

ראש הממשלה התייחס להשערות, לפיהן חברי הבית היהודי הם אלה שיחזיקו בתיק החינוך בממשלה הבאה ואמר: "תיק החינוך יישאר בידי הליכוד כדי להמשיך להנחיל ציונות ומצוינות לכל ילדי וילדות ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/19 11:02 ד באדר ב'

נתניהו: תיק החינוך יישאר בידי הליכוד
ראש הממשלה בנימין נתניהו, צילום: הותר לשימוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ב') בפתח ישיבת סיעת הליכוד במרכז למורשת בגין להנחות, לפיהן, תיק החינוך בממשלה הבאה יינתן לאחד מחברי הבית היהודי. כזכור, בראיון שהתקיים בחדשות 12, עם המועמד לכנסת מטעם כחול לבן, גבי אשכנזי, אמר אשכנזי כי החליט להיכנס לעולם הפוליטי כאשר שמע שקיים סיכוי שח"כ בצלאל סמוטריץ' ישמש כשר החינוך.

לחיצת ידיים שנייה בין סער לנתניהו

לחיצת ידיים שנייה בין סער לנתניהוצילום: הותר לשימוש

"את המורשת הזאת של זכותנו על ארץ ישראל, זכותנו למדינת לאום שלנו בארץ ישראל, זה חלק מהמורשת שאנחנו צריכים להנחיל לצעירי ישראל. אנחנו הגדרנו את זה 'ציונות ומצוינות'. את השורשים להעמיק בקרקע, אבל בד בבד לשלוח ענפים מעלה מעלה. אני חושב שזה תמצית הדבר שהוא חשוב מבחינתנו – הנחלה לדורות ההמשך". אמר נתניהו.

בצלאל סמוטריץ

לא יהיה שר החינוך? | בצלאל סמוטריץ'צילום: Miriam Alster/FLASH90

נתניהו הוסיף ואמר, כי במידה והליכוד ירכיב את הממשלה הבאה, תיק החינוך יישאר בידי מפלגתו. "זה הדבר החשוב וזה הדבר שאנחנו נשאף לעשותו כדי להמשיך להנחיל ציונות ומציונות לכל ילדי וילדות ישראל. אבל לצורך זה צריך להבטיח שהליכוד ירכיב את הממשלה הבאה ולצורך זה צריך ליכוד גדול – וזה המבחן הגדול: ליכוד אחד גדול מול כל השמאל. זאת הבחירה האמיתית, בין ממשלת שמאל בראשות לפיד וגנץ לבין ממשלת ימין של הליכוד בראשותי".