נתניהו תוקף את כחול לבן: "כבר היינו בסרט הזה וקיבלנו אלפי הרוגים"

ראש הממשלה דיבר בכנס של הליכוד בבאר שבע ואמר כי גנץ ולפיד לא יכולים להקים ממשלה בלי המפלגות הערביות: "אין להם שום אפשרות להקים את הממשלה שלהם בלי התמיכה של חברי הכנסת מהמפלגות הערביות, שרובם לא מכירים במדינת ישראל, ושיש שם מפלגות איסלאמיסטיות ואנטי ציוניות"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 07/03/19 20:03 ל באדר א'

נתניהו תוקף את כחול לבן: "כבר היינו בסרט הזה וקיבלנו אלפי הרוגים"
תוקף. ראש הממשלה נתניהו, צילום: פלאש 90

מעלה הילוך. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, דיבר הערב (ה') בכנס בחירות של הליכוד בבאר שבע, והמשיך לתקוף בחריפות את מפלגת כחול לבן ואת העומדים בראשה, בני גנץ ויאיר לפיד.

נתניהו אמר בנאומו, בין היתר: ״לפיד וגנץ זה שמאל בריבוע, שמאל ברוטציה. מצביעים גנץ ומקבלים לפיד. הם הביאו כמה אנשים שהם כביכול בימין, עלי תאנה. הם עשו זאת כדי להסתיר את השמאל שלהם. כבר היינו בסרט הזה וקיבלנו אוסלו ואינתיפאדה. אלפי הרוגים. אנשים פחדו להיכנס לקניונים, למסעדות ולאוטובוסים. אסור לחזור על הטעות הזאת.

"זאת מהות הבחירות: או ממשלת ימין חזקה בראשותי או ממשלת שמאל חלשה של לפיד וגנץ שתלויה לחלוטין במפלגות הערביות. אין להם שום אפשרות להקים את הממשלה שלהם בלי התמיכה של חברי הכנסת מהמפלגות הערביות שרובם לא מכירים במדינת ישראל ושיש שם מפלגות איסלאמיסטיות ואנטי ציוניות. לכן זה או טיבי או ביבי. הם תלויים לחלוטין בקולות האלה וכשאין להם תסריטים מוכנים הם מודים בזה וזה נכון. הבחירה היא בין ימין לשמאל".

ראש הממשלה הוסיף: "זה קרב צמוד וזה לא פשוט כי השמאל התאחד ואני לא מזלזל בזה. כי התקשורת עוברת כל גבול. היא מגוייסת ברובה המכריע. אגב ראיתי שיש אחד שחורג מהקו ואומרים ״איך זה יכול להיות. זאת פגיעה בדמוקרטיה״. הדמוקרטיה שלהם זה צפון קוריאה. להם יש את התקשורת, לנו יש את העם״.