נתניהו תוקף את גנץ: מה אתה מסתיר בטלפון שנפרץ?

ראש הממשלה מפציר ביו"ר כחול לבן: "חשוף את הפרטים שהיו בטלפון הנייד שנפרץ. מה האיראנים יודעים עליך שאתה מסתיר מאיתנו?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/19 15:41 יג באדר ב'

נתניהו תוקף את גנץ: מה אתה מסתיר בטלפון שנפרץ?
רה"מ בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90

בהצהרה שנשא במעונו, קרא נתניהו לגנץ לחשוף את הפרטים שהיו בטלפון הנייד שלו, "כדי שלא יהיה נתון לסחיטה".

"מה אתה מסתיר מהציבור הישראלי? מה האיראנים יודעים עליך שאתה מסתיר מאיתנו? איזה חומר הם מחזיקים נגדך, ולמה לא עדכנת את שותפיך על הפריצה? האם עשית עמו שימוש חסר אחריות?", שאל ראש הממשלה במסר תקיף ליו"ר כחול לבן.  

בהמשך הדברים בירך ראש הממשלה את כוחות הביטחון על חיסול המחבל מאריאל: "הייתי אתמול בשטח עם אלוף הפיקוד, ביקרתי גם את משפחתו המופלאה של הרב אטינגר ז"ל בישוב אלי, כולנו מחזקים אותם. אנחנו נלחמים בטרור ומנהלים מדיניות תקיפה נגדו", נתניהו הוסיף: " הבאנו את מדינת ישראל למצב הטוב ביותר בתולדותיה. זהו העשור הכלכלי, הבטחוני והמדיני הטוב ביותר בתולדות ישראל".

בנאומו נתניהו פרס את השיגי ממשלתו, ואת הפריחה המדינית, לדבריו, שיראל נמצאת בה בשנים האחרונות. לאחר מכן מיהר לתקוף את יריביו: "כל העובדות הללו ועובדות אחרות לא מפריעות ללפיד וגנץ. הם ממשיכים בניסיון הנואש שלהם להציג את ישראל ככושלת וחסרת הישגים. הציבור חכם והציבור יודע את האמת על ההצלחות הכבירות שלנו. בימים האחרונים הייאוש של לפיד וגנץ הביא אותם לשפל חדש. הם מנסים בכוח להנשים פרשה שנבדקה עד תומה עם כל המידע ושנקבע לגביה באופן חד משמעי שלא נפל רבב בהחלטותיי, ושכולן היו למען בטחון ישראל". 

ראש הממשלה טען כי ראשי כחול לבן פוחדים מהירידה מהסקרים:"לפיד וגנץ בפניקה משום שאיראן פרצה לטלפון של גנץ ולקחה ממנו חומרים רגישים. ההיסטריה של לפיד וגנץ מעלה שאלות קשות. איך תעמוד כרה"מ מול איראן האויב מס' 1 שלנו כשאיראן מחזיקה עליך חומר רגיש? זה לא עניין רכילותי, זה עניין של בטחון המדינה. הדרך היחידה שלא תהיה נתון לסחיטה זה שתחשוף עכשיו בפני הציבור את הדברים. בני גנץ, אני אומר את זה בצער אבל יש לך בעיה עקבית של היעדר שיקול דעת".

מפלגת כחול לבן מיהרה להגיב לדברי ראש הממשלה:  "מר נתניהו, במסגרת פרשת ״צוללות תמורת עמלות״ תענה רק על שאלה אחת עד 20:00 בערב: למה קיבלת 16 מיליון שקל מחברה שסוחרת עם יצרנית הצוללות ולמה הסתרת את זה מהציבור?"