נתניהו עונה לגנץ: "תתבייש - סכנתי את חיי למען המדינה"

הרמטכ"ל לשעבר תקף את ראש הממשלה כשהציג את רשימתו לכנסת ואמר: "שכבתי בתעלות כשתרגלת אנגלית בקוקטיילים". נתניהו ענה לגנץ ואמר: "כמעט איבדתי את חיי בקרב אש בתעלת סואץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/19 20:58 יד באדר א'

נתניהו עונה לגנץ: "תתבייש - סכנתי את חיי למען המדינה"
ראש הממשלה בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90, נעם רבקין פנטון

יו"ר חוסן לישראל, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ תקף הערב (ג') בנאומו את ראש הממשלה בנימין נתניהו וטען כי הוא מנותק מהעם. גנץ הוסיף ואמר: "כאשר אני שכבתי בתעלות הבוץ עם חייליי בלילות חורף קפואים –
אתה, בנימין נתניהו, עזבת את ישראל כדי ללמוד אנגלית ולתרגל אותה במסיבות קוקטייל מפוארות". נתניהו לא נשאר חייב והגיב לגנץ: "תתבייש".

"בני גנץ, תתבייש לך. כחייל וכקצין בסיירת מטכ״ל סיכנתי את חיי פעם אחר פעם למען המדינה", כך הגיב נתניהו. "נפצעתי בקרב עם מחבלים. כמעט איבדתי את חיי בקרב אש בתעלת סואץ למען ביטחון המדינה שאתה רוצה לסכן בנסיגות חד צדדיות ובתמיכה בהסכם הגרעין המסוכן עם איראן". ראש הממשלה בנימין נתניהו סיים כשאמר כי אזרחי ישראל יבחרו בין ממשלת ימין חזקה בראשותי לבין ממשלה שמאל חלשה בראשות בני גנץ.

החייל בנימין נתניהו

החייל בנימין נתניהוצילום: הותר לשימוש

גם יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין הגיב לדבריו של יו"ר חוסן לישראל ואמר: "בניגוד לדבריו היהירים של בני גנץ הערב, מפלגת הליכוד בראשות נתניהו הובילה את ישראל להישגים חסרי תקדים בעשור האחרון. הציבור חכם והציבור יבחר מי שמציג דרך כלכלית ביטחונית וחברתית ולא עוד ססמאות ריקות מתוכן".