נתניהו עונה לבנט: נזרז את הריסת בתי המחבלים

ראש הממשלה הורה לזרז את הריסת בתי המחבלים שביצעו את הפיגוע בבנימין. מוקדם יותר היום תקף יו"ר הימין החדש את נתניהו ואמר כי ראש הממשלה מפחד ממחבלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/19 13:25 כז באדר א'

נתניהו עונה לבנט: נזרז את הריסת בתי המחבלים
בנימין נתניהו, צילום: Ohad Zwigenberg/POOL

לאחר ששר החינוך ויו"ר הימין החדש, נפתלי בנט תקף הבוקר (ב') את ראש הממשלה בכך כי הוא מפחד מטיפול במחבלים, נתניהו הורה לזרז את הריסת בתי המחבלים שביצעו את הפיגוע בבנימין.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפיגוע שבו נפצעו הלילה קצין צה"ל ולוחם מג"ב והורה לזרז את הריסת בתי המחבלים. "אנו נחושים להמשיך את המאבק התקיף שלנו נגד המרצחים והטרור", אמר נתניהו. ראש הממשלה הוסיף ואמר כי מדינת ישראל תעשה כל דבר כדי לזרז את הריסת הבתים של המרצחים הללו, כמו של הרוצח של אורי אנסבכר.

הבוקר, תקף יו"ר הימין היהודי, השר נפתלי בנט את ראש הממשלה: "תפסיק כבר לפחד מהמחבלים, מר נתניהו", אמר בנט בתגובה לדיווחים על איומי האסירים הביטחוניים הכלואים בישראל כי יתסיסו את מתחמי הכליאה בתגובה לכך ששב"ס החרים להם את הטלפונים הניידים.

יו"ר הימין החדש תהה: "‏המחבלים מאיימים שיתעצבנו אם יחסמו להם את הטלפונים הסלולריים הבלתי חוקיים בכלא, אז מתקפלים? ‏גם במגנומטרים שידרת את אותו פחד אל מול איומים, וכעת המחבלים השתלטו על הר הבית. ‏למה אתה מחכה, אדוני שר הביטחון וראש הממשלה ? ‏חסום להם כבר היום. ‏אתן לך גיבוי מלא".