נתניהו לגנץ: "ממשלת מיעוט - סטירת לחי בפרצוף של חיילי צה"ל"

ראש הממשלה התייחס בוועידת מקור ראשון ומרכז ישיבות בנ"ע למצב החינוך בישראל, ואמר כי "תמיד צריך עוד כסף לחינוך". בנוסף קרא להקמת ממשלת אחדות והזהיר מפני ממשלה שתישען על הרשימה המשותפת

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/11/19 16:36 יג בחשון התשפ

נתניהו לגנץ: "ממשלת מיעוט - סטירת לחי בפרצוף של חיילי צה"ל"
נתניהו בוועידה, צילום: צילום מסך, ועידת החינוך

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ב') בכנס מקור ראשון ומרכז ישיבות בני עקיבא, שהתקיים בבנייני האומה בירושלים, למצב הפוליטי, ואמר כי אסור להקים ממשלת מיעוט בשיתוף פעולה עם חברי הכנסת הערבים. "בני (גנץ) שלחנו לוחמים אל הקרב. אתה זוכר מה עשה אחמד טיבי בצוק איתן? הוא קרא בשמות המחבלים שנהרגו בעזה על בימת הכנסת". 

https://www.facebook.com/makorrishon/videos/1190432251142817?vh=e&d=n&sfns=mo

עוד אמר ראש הממשלה: "יש ממשלה אחת שחייבים להקים – זו ממשלת אחדות לאומית רחבה. ויש ממשלה אחת אחרת שאסור להקים – וזו ממשלת מיעוט שנתמחת ותלויה במפלגות הערביות. ממשלה שתהיה תלויה במפלגות הערביות היא סכנה לישראל. 

"אני פונה מכאן לבני גנץ – בני, אתה היית רמטכ"ל בצוק איתן. ניהלנו יחד את המבצע הזה – אתה זוכר מה עשה אחמד טיבי במבצע? הוא קרא בשמות המחבלים מעל בימת הכנסת ואמר שצהל מבצע פשעי מלחמה. מפלגת רע"ם-תע"ל קראו לפתוח בחקירה נגדי ונגדך וכתבו: "גנץ, ידייך מגואלות בדם". עם האנשים האלה אתה רוצה להקים ממשלה? סטירת לחי בפרצוף של חיילי צה"ל!
טיבי נשאל מה יקרה כשיפלו טילים בעזה, תפילו ממשלה? טיבי ענה חד משמעית שכן… אסור להקים ממשלה כזאת – אפילו לא ליום אחד".

בתגובה לדברים אמר ח"כ יאיר לפיד: "בוא נדבר על ביטול השוויון בנטל, על פרשת הצוללות, על זה שפיזרת את הכנסת בשת"פ עם טיבי ועודה כי זה היה לטובתך האישית. כ"כ הרבה סטירות קיבלו ממך החיילים, שאיבדת את הזכות לדבר בשמם"