נתניהו מתדרך: "כשמצביעי המרכז-ימין ידעו את האמת על לפיד וגנץ הם יחזרו לליכוד"

ראש הממשלה שוחח עם חברי סיעתו, תקף את כחול לבן והסביר כיצד ניתן להחזיר מצביעים: "אם הם ידעו שלפיד וגנץ נשענים על מרצ והמפלגות הערביות, או רוצים לעשות עוד התנתקות ולפנות יהודים, הם יחזרו"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 11/03/19 11:44 ד באדר ב'

נתניהו מתדרך: "כשמצביעי המרכז-ימין ידעו את האמת על לפיד וגנץ הם יחזרו לליכוד"
נתניהו מתדרך את חברי הליכוד, צילום: שרון רביבו

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תדרך היום (ב') את חברי סיעת הליכוד וסימן את האסטרטגיה שלדעתו תגרום למצביעים לנטוש את גנץ ולפיד ולהצביע עבורו.

"אנחנו נלחמים על המרחב מימין לשמאל, בין הליכוד לבין לפיד וגנץ", אמר נתניהו והוסיף כי הם "רוצים להשפיע על מה שנקרא מצביעי 'מרכז-ימין' לחזור לליכוד. כשהם ידעו את האמת, שלפיד וגנץ הם מפלגת שמאל שמתחזה לימין, הם יחזרו לליכוד". 

נתניהו וחברי הליכוד

נתניהו וחברי הליכודצילום: שרון רביבו

לדבריו, "אם הם ידעו שלפיד וגנץ נשענים על מרצ והמפלגות הערביות – הם יחזרו לליכוד. אם הם ידעו שלפיד וגנץ, כמו שהם אמרו בקולם, רוצים לעשות עוד התנתקות ולפנות יהודים – הם יחזרו לליכוד. את כל הדברים האלה הם אמרו לפני שהם נכנסו למשרד פרסום שאומר להם מה לומר ומה לא לומר". 

ראש הממשלה הדגיש כי הצבעה לגנץ פירושה בחירה בלפיד לראשות הממשלה, "אנשים לא מבינים את זה עדיין. הציבור יודע שלפיד היה שר אוצר כושל ושהוא שמאל. נקודה נוספת, הציבור לא אוהב את המדיניות של ניסנקורן. הציבור לא רוצה כלכלת הסתדרות שמונעת תחרות, שעושה שביתות, שמורידה מחירים. ניסנקורן יהיה שר האוצר של לפיד וגנץ. הכלכלה שלנו היא הפוכה לגמרי מהם – אנחנו מייצרים תחרות, פתחנו את המשק, זה המפתח להורדת מחירים. אנחנו נתפסים כמי שהצליחו בכלכלה, הם נתפסים – לפיד כשר אוצר כושל וגנץ כמי שפשט את הרגל וניסנקורן ככלכלת הסתדרות ושביתות".