נתניהו: "מרכיבי הביטחון ביו"ש לא יקוצצו"

ראש הממשלה הנחה את משרד האוצר ומערכת הביטחון שלא לקצץ במרכיבי הביטחון ביהודה ושומרון. וועדת חוץ וביטחון תתכנס מחר לוודא שההוראות יושמו. ח"כ יוגב: "לא ייתכן שמקצצים בתקציב מרכיבי הביטחון בזמן התגברות הפיגועים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/01/19 19:55 כט בטבת התשעט

נתניהו: "מרכיבי הביטחון ביו"ש לא יקוצצו"
ח"כ מוטי יוגב, צילום: ללא

בשורה לתושבי יהודה ושומרון: מרכיבי הביטחון לא יקוצצו. ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו הורה למנוע את הקיצוץ במרכיבי הביטחון, כך נאמר הערב לח"כ מוטי יוגב ששוחח הערב עם לשכת ראש הממשלה. בשיחה, שעסקה בין היתר בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת מחר, נאמר כי ראש הממשלה העביר הנחיה לעצור את הקיצוץ במרכיבי הביטחון.

יוגב יזם את כינוס ועדת החוץ והביטחון של הכנסת על רקע גל הפיגועים שאירע לפני כשלושה שבועות בדרישה למנוע אותו. לכך מצטרף גם פיגוע הירי מאמש, בו נפצע קל נהג אגד תעבורה, סמוך לבית אל. בפנייתו ליו"ר הוועדה, ח"כ אבי דיכטר (הליכוד), הסביר יוגב: "לא ייתכן שמקצצים בתקציב מרכיבי הביטחון בזמן התגברות הפיגועים".

יוגב הוסיף כי ועעדת חןץ וביטחון,, שתתכנס מחר (ב') תוודא שההוראות ייושמו: "נוודא שההוראות אכן הועברו דרך האוצר ומערכת הביטחון ופיקוד העורף, ותכניות העבודה ל-2019 מתוקצבת כראוי, למתן מרכיבי ביטחון ליישובים ביהודה ושומרון".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן