נתניהו נגד אלשיך: "מסע ציד נגדי ונגד רעייתי-משחק מכור מראש"

ראש הממשלה מגיב להמלצות המשטרה בכנס חנוכה של הליכוד, ועוקץ את המפכ"ל היוצא, אלשיך: "לא הופתעתי מההמלצות שפורסמו היום ולא הופתעתי שהם פורסמו דווקא היום"

חדשות כיפה מירב כהן 02/12/18 20:25 כד בכסלו התשעט

נתניהו נגד אלשיך: "מסע ציד נגדי ונגד רעייתי-משחק מכור מראש"
רה"מ בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה תקף בחריפות את חקירות שמתנהלות נגדו: "פרסום ההמלצות ביום האחרון לכהונת המפכ"ל מוכיח את מה שאני אומר מהיום הראשון: זה משחק מכור מראש. אי אפשר לצפות לתוצאה אחרת מתהליך שהיה נגוע עוד לפני שהתחיל"

ראש הממשלה מכוון את חציו למפכ"ל היוצא, אלשייך: ,אי אפשר לצפות לתוצאה אחרת מתהליך שהיה נגוע לחלוטין. עוד לפני שהתחיל אחרי מבול בלתי פוסק של הדלפות מגמתיות מתוך החקירות אחרי שטיפת מוח יומיומית בתקשורת". 

ראש הממשלה הסביר: "לא נתתי לאלוביץ כלום ולא קיבלתי ממנו כלום. קיבלתי את כל ההחלטות כשרק טובת ישראל עומדת לנגד עיניי", והוסיף, "התהליכים היו ראויים לחלוטין. מיזוג בזק יס אושר כראוי במשך שנים בתהליך מתועד וסדור על ידי כל הגורמים המקצועיים"

נתניהו טוען כי חקירות שלא קשורות בו לא נחקרות: "ישראל היא מדינת חוק ובמדינת חוק להמלצות המשטרה אין שום תוקף חוקי. רק לאחרונה דחו ערימה של המלצות חמורות של המשטרה נגד שורה של ראשי ערים. נגמר באפס"

ראש הממשלה מסיר את הכפפות ותוקף בחריפות את אלשיך: "אינני יודע מי יהיה המפכ״ל הבא אבל תהיה לו עבודת שיקום גדולה מאוד", ומוסיף, "אחד מרגיש במעיים שלו שמשהו לא בסדר אי אפשר לצפות לתוצאה אחרת. כשראשי המערכת טענו בעזות מצח בלתי רגילה שאני שלחתי - אני שלחתי חוקרים פרטיים נגד חוקרי המשטרה ושרעייתי שרה שלחה את הקצינה להתלונן על הטרדה מינית. איזה טענות הזויות פשוט לא יאומן"

גורמים המעורים בפרשת 4000 טוענים כי היועמ"ש יקבל החלטה בתיק עד פסח. הפרקליטות נוטה לאמץ את המלצות המשטרה לגבי ראש הממשלה, לגבי רעייתו שרה - הנטייה לסגור את התיק בעניינה בשל קושי ראייתי.