נתניהו מאשר? מינויים חדשים בעיתון "ישראל היום"

מתי טוכפלד מונה לפרשן הפוליטי. יהודה שלזינגר מונה לכתב הפוליטי ודניאל רוט-אבנרי מונתה לכתבת תל-אביב וגוש דן של עיתון.

חדשות כיפה מירב כהן 12/08/18 11:11 א באלול התשעח

נתניהו מאשר? מינויים חדשים בעיתון "ישראל היום"
מתי טוכפלד, צילום: גדעון מרקוביץ'

"ישראל היום" מודיע על מינוים חדשים בעיתון. 

מתי טוכפלד (41) אב לחמישה ימונה לפרשן הפוליטי של העיתון. התחיל את דרכו העיתונאית ברדיו קול חי. בשנים אלה חשף בין היתר את פרשת הקמפיין המכפיש של יצחק הרצוג נגד שלי יחימוביץ בפריימריז 2013, חשיפה שהביאה לחקירת משטרה וכתבי אישום נגד חלק מהמעורבים. עוד חשף טוכפלד את פרשת החוקר הפרטי שהפעיל נפתלי בנט נגד ראשי הבית היהודי.

שלזינגר (35) נשוי פלוס שניים ימונה לכתב הפוליטי החדש וימשיך לכהן ככתב דתות, שימש כראש דסק תקשורת דתית בדובר צה"ל. מ-2013 משמש ככתב הדתות של ישראל היום ויו"ר תא כתבי הדתות. בשנים אלו חשף בין היתר את פרשת הרב ברלנד, גרסת הצד החרדי בסיפורה של אסתי וינשטיין והשחיתות במערך הבחינות.

יהודה שלזינגר

יהודה שלזינגרצילום: עמי שומן

דניאל רוט-אבנרי (32) מונתה לכתבת תל-אביב וגוש דן.  התחילה את דרכה העיתונאית ב-2010 ככתבת ספורט בעיתון מעריב ובאתר Nrg.בשנת 2015 מונתה לעורכת בדסק החדשות של ישראל היום ובמערכת הבחירות לכנסת ה-20 סיקרה את "יש עתיד".

דניאל רוט-אבנרי

דניאל רוט-אבנריצילום: עמי שומן

העורך הראשי של העיתון 'ישראל היום' בועז ביסמוט:
"אנחנו במשפחת 'ישראל היום' מאמינים בפיתוח הון אנושי מוכשר,מקצועי וצעיר במגוון תחומים. מתי טוכפלד, יהודה שלזינגר, ודניאל רוט-אבנרי הם דוגמאות חיות לכך ולכן קידומם מגיע בצורה טבעית לעיתון. אני בטוח שמינויים אלה ישדרגו ויביאו את העיתון להישגים  נוספים"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן