נתניהו למתגייסים: "סומכים עליכם ומאמינים בכם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הבוקר (ה') עם מתגייסי חטיבת הצנחנים ומתגייסי מג"ב ואמר להם "שמרו על עצמכם". נתניהו התייחס גם למצב הביטחוני ואמר: "אנחנו מנהלים חזיתות קשות בדרום ובצפון"

חדשות כיפה גלעד כהן 26/07/18 14:22 יד באב התשעח

נתניהו למתגייסים: "סומכים עליכם ומאמינים בכם"
סומכים עליכם | רה"מ נתניהו, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הבוקר (ה') ללשכת הגיוס כדי להיפגש עם המתגייסים החדשים לחטיבת הצנחנים ולמשמר הגבול.

"הייתי פה לפני כחמישים שנה. עמדתי לא רחוק מכאן, במקום שאתם עומדים ועברתי קודם כל סינון פה, בבקו"ם ואחר כך טירונות. זה היה קשה, זה היה טוב וזה היה חשוב. אתם הולכים לעבור הכשרה קשה וחשובה שתתן לכם כלים, גם להגן על עצמכם וגם להגן על המדינה וזה מה שאני מאחל לכם. תגנו על המדינה ושמרו על עצמכם."

ראש הממשלה נשאל על ידי החיילים על המצב בעזה ואמר: "אנחנו במערכה. זה כרוך בחילופי מהלומות, אבל בסופו של דבר זה מבחן של כוח רצון. אנחנו ממצים את כל האפשרויות, אבל אנחנו מאוד-מאוד נחושים להגן על גבולותינו. אנחנו נעשה מה שצריך כדי לשמור על הביטחון, לא רק של יישובי עוטף עזה, אלא של מדינת ישראל".

ראש הממשלה מביא קיטבג לאחד המתגייסים

ראש הממשלה מביא קיטבג לאחד המתגייסיםצילום: דו"צ

נתניהו התייחס לשינויים בצבא ואמר שהצבא שונה בזה שיש הרבה יותר טכנולוגיה, הרבה יותר אמצעים. מה שלא שונה אמר נתניהו זה שאני מסתכל עליכם ואני רואה את החברים שלי. "אני רואה את האנשים שהלכתי איתם לבקו"ם. אותו הדבר, אותה רוח והרוח הזאת מקיימת אותנו."

נתניהו אמר בנוסף שכיום יש מספיק אתגרים, מספיק סכנות. "אם תקפידו על הכללים אתם תצמצמו את הסכנות ותגדילו את הסיכוי שיחד תוכלו לשמור על עצמכם ועל החברים שלכם ולהשיג את המשימות. התמקדו במשימה, תקפידו על הכללים, תשאירו ראש גדול ותחזרו הביתה לאימא ולאבא".

בסיום המפגש ליווה ראש הממשלה שני מתגייסים בשרשרת החיול, יחד עם ראש אכ"א אלוף מוטי אלמוז.