נתניהו ליועץ נשיא ארה"ב: "נדון כיצד לקדם את השלום"

חתנו ויועצו של נשיא ארה"ב, ג'רארד קושנר הגיע יחד עם יועצים נוספים לסבב שיחות ופגישות עם מנהיגי המזרח התיכון. קושנר אמר לנתניהו: "הנשיא מחויב למציאת פתרון שיביא לשגשוג ולשלום לכל העמים באזור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/17 16:54 ב באלול התשעז

נתניהו ליועץ נשיא ארה"ב: "נדון כיצד לקדם את השלום"
המשלחת האמריקאית עם ראש הממשלה, צילום: Amos Ben Gershom/GPO/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ה') עם חתנו ויועצו של נשיא ארצות הברית ויועצו המיוחד למזרח התיכון, ג'ארד קושנר בירושלים. בפגישה נכחה משלחת אמריקנית הכוללת את שגריר ארצות הברית בישראל, דיוויד פרידמן, השליח ג'ייסון גרינבלט וסגנית היועץ לביטחון לאומי, דינה פאוול, .

נתניהו אמר לקושנר בפגישתם: "יש לנו דברים רבים לדון בהם. בין השאר – כיצד לקדם שלום, יציבות, ביטחון ושגשוג באזורנו, ואני חושב שכולם בהישג ידינו". נתניהו אף הודה באופן אישי לקושנר ולצוות האמריקאי ואמר כי הוא "שמח לראות את המאמצים שאתה מוביל עם הנשיא, עם ג'ייסון וחברי הצוות. אני סבור שזה משקף את הברית החזקה בינינו והיעדים החשובים שמנחים אותנו".

קושנר השיב לנתניהו במילים חמות ומעריכות ואמר: "אנו מעריכים מאוד את הצוות שלך ואת ההתקדמות שהם השיגו, הנשיא מחויב למציאת פתרון שיביא לשגשוג ולשלום לכל העמים באזור, ואנו מעריכים מאוד את מאמציו של ראש הממשלה ושל צוותו לעסוק בכך בצורה מחושבת ומתחשבת כפי שביקש הנשיא. יחסי ישראל וארצות הברית חזקים מתמיד ואנו מודים לראש הממשלה נתניהו על מנהיגותו ועל השותפות".

בהמשך צפויה המשלחת להגיע גם לרמאללה ולהיפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. המפגשים מתקיימים במסגרת מסע באזור, שבמהלכו הוא צפוי להיפגש גם עם מנהיגים מסעודיה, מדינות המפרץ, ירדן ומצרים.