נתניהו: "לא נקבל שום התקפות נגדנו"

בפתח ישיבת הממשלה התייחס רה"מ למתיחות בדרום, ואמר: "המדיניות שלנו ברורה - מי שפוגע בנו אנו פוגעים בו". הוא הוסיף כי "צה"ל הנחית על החמאס את המכה הקשה ביותר מאז צוק איתן. מקווה שהם קלטו את המסר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/07/18 12:21 ג באב התשעח

נתניהו: "לא נקבל שום התקפות נגדנו"
בנימין נתניהו, צילום: Ohad Zwigenberg/POOL

"במהלך השבת פגענו בחמאס באופן משמעותי וקשה. המדיניות שלנו ברורה - מי שפוגע בנו אנו פוגעים בו ובעוצמה רבה", כך אמר הבוקר (א') ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפתח ישיבת הממשלה.

"זה מה שעשינו אתמול. צה"ל הנחית על החמאס את המכה הקשה ביותר מאז צוק איתן. אני מקווה שהם קלטו את המסר, אם לא, הם יקלטו אותו בהמשך", הוסיף נתניהו בהתייחסות להסלמה בדרום. 

"שמעתי שאומרים שישראל הסכימה להפסקת אש שתאפשר את המשך טרור האש של העפיפונים והבלונים - זה לא נכון. איננו מוכנים לקבל שום התקפות נגדנו ונגיב בהתאם", הבהיר עוד נתניהו.

בתוך כך, ראש מועצת אשכול, גדי ירקוני, התייחס למצב הביטחוני בעוטף עזה, ואמר: ״הסכם הפסקת האש שהושג עומד למבחן היום ובימים הקרובים. מבחינתנו הפסקת האש שהושגה חייבת לכלול הפסקה מיידית של טרור ההצתות, הפרחת הבלונים והעפיפונים ששורפים את שדותינו ומשבשים את שגרת חיינו. לא נסבול מציאות של טרור מכל סוג, לא ירי ליישובינו, ולא הצתת שטחנו כמו שאף מקום אחר בארץ לא היה מוכן לסבול.

"אנחנו סומכים על צה״ל ומגבים פעולותיו להבטחת בטחון התושבים ומצפים מקובעי המדיניות להבטיח שקט ובטחון מיידי וארוך טווח״.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן