נתניהו: "לא ייתכן לפתוח בשימוע לפני הבחירות"

ראש הממשלה נתניהו מגיב לראשונה על הדרישה מהיועמ"ש מנדלבליט לבצע שימוע לפני הבחירות: "לא יעלה על הדעת שהציבור ישמע רק טענות של צד אחד ולא ישמע את התשובות של הצד השני"

חדשות כיפה מירב כהן 03/01/19 20:52 כו בטבת התשעט

נתניהו: "לא ייתכן לפתוח בשימוע לפני הבחירות"
מנדלבליט ונתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

ראש הממשלה נתניהו יוצא מתקפה חריפה נגד אלו הדורשים מהיועץ המשפטי לממשלה לזמן את נתניהו לשימוע כאשר לא ניתן לסיימו עד לסיום הבחירות. 

חקירות ראש הממשלה מחכות להחלטת היועץ המשפטי לממשלה, כאשר המשטרה כבר העבירה את המלצותיה בחדש לשוחד והפרת אמונים בתיק 1000, 2000, ו-4000. 

רבים לוחצים על מנדלבליט לקבל החלטה מהירה ככל הניתן, עוד לפני הבחירות. ראש הממשלה תוקף את הלחץ המופעל על היועמ"ש: "במשך שנים מפעילים מפגיני השמאל והתקשורת לחץ בריוני ולא אנושי על היועץ המשפטי לממשלה כדי שיגיש נגדי כתב אישום בכל מחיר - גם כשאין כלום." 

נתניהו הוסיף: "הלחץ הזה מגיע לשיאו בימים אלה. מנסים לכפות על היועץ להתערב התערבות גסה בבחירות על ידי הזמנתי לשימוע - כשידוע מראש שלא ניתן לסיים את השימוע עד הבחירות", והכריז, "לא ייתכן לפתוח בשימוע לפני הבחירות, אם לא ניתן לסיימו עד הבחירות".

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט הסביר כי לא נלחץ מהלחצים המופעלים עליו בשל חקירות נתניהו: "אני לא מרגיש שום דבר, זה לא רלוונטי. אנחנו מנסים לעבוד מהר, אך לא על חשבון המקצועיות"

צפו בהודעה המלאה: