נתניהו: לא ארכיב ממשלה עם גנץ

ראש הממשלה התחייב בפני מובילי דעה בציונות הדתית כי יקים ממשלה לאומית עם "השותפים הטבעיים" מימין. על רקע פגישת פרץ-סמוטריץ' קרא נתניהו לציונות הדתית להתאחד

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/19 19:39 ו באדר א'

נתניהו: לא ארכיב ממשלה עם גנץ
נתניהו במפגש עם אנשי התקשורת, צילום: ללא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (ב') בירושלים עם מובילי דעה בציונות הדתית. נתניהו אמר במפגש כי המטרה שלו להקים ממשלה עם השותפים הטבעיים ובכללם הציונות הדתית, ולא עם מפלגתו של בני גנץ.

"לא אלך לממשלה עם בני גנץ. אני ארכיב קודם כל את הקואליציה הזאת - ממשלת ליכוד לאומית, ממשלת ימין", אמר לעיתונאים ואנשי התקשורת שנכחו במקום.

נתניהו במפגש

נתניהו במפגשצילום: ללא

על האפשרות שגוש הימין יאבד קולות אמר כי "הבית היהודי, עוצמה לישראל, אלי ישי, האיחוד הלאומי - חייבים להתאחד על מנת להציל 6-7 מנדטים לגוש הימין. אסור לאבד את הקולות האלה כי בסוף זה או ממשלת שמאל או ממשלת ימין. הפיצול בימין יביא בהכרח להפסד בבחירות".

ראש הממשלה הסביר כי "לכן אני פונה אליכם, ולכן אני מקיים שיחות טלפון ופגישות עם כל ראשי המפלגות הללו, כדי להתאחד ולהתחבר. אף אחד מהם לא עובר את אחוז החסימה, חיבור ביניהם יביא 6-7 מנדטים לפחות. חיבור של אחד מהם עם הליכוד לא מוסיף מנדטים בסקרים שלנו, ולכן זה לא משיג את המטרה".

בתגובה לדבריו של ראש הממשלה, במפלגתו של בני גנץ, 'חוסן לישראל-תל"ם' אמרו הערב: "נקים ממשלה ציונית של תקווה ואחדות, שתחליף את נתניהו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן