נתניהו יקדם לגליזציה של קנאביס?

בתשובה לשאלה על לגליזציה של קנאביס, אמר ראש הממשלה בתכנית 'הליכוד TV' המשודרת בעמוד הפייסבוק שלו, כי הוא "בודק את השאלה, המשך יבוא". עוד אמר נתניהו כי ממשלתו הגדילה את השימוש בקנאביס הרפואי

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 11/03/19 19:54 ד באדר ב'

נתניהו יקדם לגליזציה של קנאביס?
ג'וינטים של קנאביס. בקרוב באופן חוקי?, צילום: shutterstock

 

התשובה לפייגלין? ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הבטיח הערב (ב') בתוכנית 'הליכוד TV', המשודרת בעמוד הפייסבוק ומוגשת על ידי אלירז שדה, כי יבדוק את נושא הלגליזציה של הסם הקל קנאביס.

בתשובה לשאלה על לגליזציה של הסם אמר ראש הממשלה: "אני הובלתי כמה שינויים. הגדלנו את השימוש בקנאביס הרפואי. שנית אמרו לי שיש פה שוק עולמי אפשרתי למגדלים לגדל את זה ולהפוך את זה לענף ייצוא. אני בודק את השאלה שהעלת. מבטיח, המשך יבוא".

נושא הלגליזציה של הקנאביס מקודם כבר שנים רבות על ידי מפלגת 'עלה ירוק', שבחרה לא להתמודד בבחירות הנוכחיות, והפכך לאחד מסמלי הקמפיין של מפלגת זהות, מפלגות של ח"כ לשעבר משה פייגלין, שמסרה בתגובה לדברי ראש הממשלה: "מפלגת זהות מברכת על הודעת ראש הממשלה נתניהו. הכיוון שאליו צועדת המערכת הפוליטית כולה בעקבות עמדתה הנחרצת של מפלגת זהות בסוגיית הלגליזציה בהחלט מחזק את ביטחוננו בכך שמפלגת זהות גדולה וחזקה, תוכל להביא ללגליזציה כבר במושב הראשון של הכנסת ה- 21.
לגליזציה בישראל תציל חיים של אלפי חולים ותפטור אזרחים רבים מרדיפה מיותרת".