נתניהו חתם על עצומה הקוראת לחנינת אזריה. בבית הנשיא לא התרשמו

ראש הממשלה הצטרף לעצומה שקוראת לנשיא ריבלין לשקול מחדש את סירובו לחון את הלוחם לשעבר. בבית הנשיא ציננו את היוזמה, "בקשות חנינה מתקבלות רק מהנדון עצמו". בנוסף לכך הם ציינו כי ניתן להגיש בקשה נוספת רק לאחר 6 חודשים מהבקשה הראשונה

חדשות כיפה משה ויסטוך 27/11/17 20:55 ט בכסלו התשעח

נתניהו חתם על עצומה הקוראת לחנינת אזריה. בבית הנשיא לא התרשמו
חתםעל עצומה בעד אזריה. נתניהו וריבלין, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

קריאה לנשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין לשקול בשנית את בקשת אלאור אזריה לחנינה, זהו מסר המכתב שעליו חתם הערב (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו.

מדובר ביוזמתו של העיתונאי שרון גל שליווה את החייל לשעבר במהלך חלק ממשפטו.מי שעוד חתמו על העצומה בשבוע שעבר הם שר הביטחון אביגדור ליברמן, שרת המשפטים איילת שקד והשר לביטחון פנים, גלעד ארדן.

כמו כן שרים וחברי כנסת נוספים מהליכוד, מכולנו, מש"ס ומיהדות התורה חתמו על הקריאה החוזרת לריבלין לחזור בו מהתנגדותו לחון את מי שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל בחברון.

אזריה בזמן הקראת הדין

אזריה בזמן הקראת הדיןצילום: פלאש 90. אבשלום ששוני

בבית הנשיא התייחסו לעצומה ואמרו כי "המכתב המדובר לא התקבל בלשכת הנשיא וכאשר יתקבל יענה כמקובל במישרין. בבית הנשיא מוצאים לנכון להזכיר כי בקשות חנינה מתקבלות רק מהנדון עצמו, באי כוחו או קרובי משפחה מדרגה ראשונה שלו".

עוד אמרו אנשי הנשיא ריבלין כי "בנוסף חשוב לזכור כי על פי המדיניות הנוהגת בטיפול בחנינות לאורך השנים, בקשה מחודשת לחנינה ניתן להגיש רק בחלוף שישה חודשים מיום שניתנה החלטת הנשיא בבקשתו הקודמת של הנידון אלא אם כן חל שינוי מהותי בנסיבות הבקשה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן