נתניהו: "חוק הלאום - מאוד חשוב להבטחת יסוד קיומנו"

ראש הממשלה התייחס לדיונים סביב החוק, והביע תקווה שהוא יאושר "אם לא בשעות הקרובות אז בימים הקרובים". על העימות בין בנט לרמטכ"ל אמר: "אי אפשר לנהל קבינט בציוצים בטוויטר ובהדלפות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/18 16:38 ד באב התשעח

נתניהו: "חוק הלאום - מאוד חשוב להבטחת יסוד קיומנו"
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן סינדל

בפתח ישיבת סיעת הליכוד שהתקיימה היום (ב')התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לדיונים סביב החוק, והביע תקווה שהוא יאושר בזמן הקרוב.

"חברינו השר יריב לוין, אמיר אוחנה ואבי דיכטר, מובילים עבורנו - עבור הליכוד - את חוק הלאום. חוק חשוב מאין כמוהו", אמר נתניהו.

"אני מקווה מאוד שאם לא בשעות הקרובות אז בימים הקרובים, כפי שאמרנו, אנחנו נעביר את החוק הזה, שהוא מאוד חשוב כדי להבטיח את היסוד של הקיום שלנו שהוא ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי״, הוסיף.

נתניהו התייחס לביקורו בשדרות מוקדם יותר היום, ואמר: "קודם לכן הייתי במפגש עם ראשי היישובים בעוטף עזה ופגשתי גם את הילדים הנהדרים שם. אנחנו בתוך מהלך, הוא כרוך בחילופי מהלומות, הוא כרוך בכוח רצון ובכוח. 

"אנחנו באים כשהצד השני צריך להכיר בזה שיש מולו קיר פלדה של ממשלה נחושה, של מנהיגות מקומית איתנה, של התיישבות ציונית שאנחנו מחזקים אותה ועוד נחזק אותה בדברים שנביא גם לכאן וכמובן בצבא חזק, צה״ל, שכולנו גאים בו וכולנו מצדיעים לו.

בחלק הסגור של ישיבת הסיעה התייחס ראש הממשלה לעימות בין השר נפתלי בנט לרמטכ"ל גדי איזנקוט, ואמר:  "אי אפשר לנהל קבינט בציוצים בטוויטר ובהדלפות".