נתניהו: הימין הפך להיות שאנן

ראש הממשלה מודאג מכך שציבור מצביעי הימין הפך לשאנן ומשוכנע שנשיא המדינה יטיל את הרכבת הממשלה על גנץ. ריבלין: "זהו ניסיון בזוי נוסף, לפגוע באמון הציבור בהחלטתו הממלכתית של הנשיא לאחר הבחירות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/19 21:23 כו באדר ב'

נתניהו: הימין הפך להיות שאנן
ראש הממשלה ונשיא המדינה, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

ראש הממשלה בנימין נתניהו טוען הערב (ג') כי מצביעי הימין הפכו לשאננים, כמו שמצביעי השמאל היו שאננים בבחירות 2015. "הם חושבים שאפשר ללכת לים ביום הבחירות כי במילא הליכוד ינצח".

״הייתי אתמול בישיבה עד שלוש לפנות בוקר. ישיבה מדאיגה. יש לנו היפוך ממה שהיה ב-2015. אז השמאל היה שאנן והימין היה להוט. היום הימין שאנן והשמאל להוט. כשאנחנו מסתכלים על שיעורי האנשים שבאמת יגיעו לקלפי, אנחנו מגלים פער בין הליכוד לבין לפיד וגנץ. הפער הזה הוא משמעותי כי אנשים אומרים: 'מה הבעיה? ביבי ינצח, הליכוד ינצח'. הם חושבים שאפשר ביום הבחירות לקחת יום חופש, אפשר ללכת לים".

בתוך כך, ראש הממשלה טען הערב כי נשיא המדינה, ראובן ריבלין מתכוון להטיל את הרכבת הממשלה על יו"ר מפלגת בני גנץ. טענה זו נשמעה כבר מספר פעמים מפיו של ראש הממשלה, אך נשללה על ידי הנשיא. נשיא המדינה, ראובן ריבלין הגיב על דבריו של נתניהו ואמר כי: "זהו ניסיון נוסף להטיל דופי בשיקול הדעת של נשיא המדינה באשר למימוש סמכותו החוקית. גם הפעם, נשוב ונבהיר כי הנשיא יקבל את החלטתו כלשון החוק וכרוחו, כפי שעשו כל נשיאי ישראל בעבר. זהו ניסיון בזוי נוסף, לפגוע באמון הציבור בהחלטתו הממלכתית של הנשיא לאחר הבחירות. נשיא המדינה לא יתפתה לדברי חנופה, ולא ירא ממתקפות שכאלה, החוזרות ונשנות באופן חסר אחריות ומונעות משיקולים פוליטיים ציניים". דברי נשיא המדינה, ראובן ריבלין.

הליכוד
29
הליכוד
כחול לבן
28
כחול לבן
שס
5
שס
ישראל ביתנו
0
ישראל ביתנו
הרשימה המשותפת
5
הרשימה המשותפת
יהדות התורה
6
יהדות התורה
זהות
6
זהות
העבודה-גשר
14
העבודה-גשר
המחנה הדמוקרטי
0
המחנה הדמוקרטי
ימינה
0
ימינה
נעם
0
נעם
הסקר נערך על ידי סקר חדשות 13 בתאריך 2/04
בחירות 2019 - מאגר הסקרים המלא