נתניהו בשילה הקדומה: "לא קיבלתי אפילו שקל מעסקת הצוללות"

ראש הממשלה הגיע לביקור ביהודה ושומרון והתייחס לטענות לפיהן נהנה מפרשת הצוללות: "לפיד וגנץ לחוצים". נתניהו אמר גם כי לפיד וגנץ "יגמדו" את המדינה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/19 14:16 יב באדר ב'

נתניהו בשילה הקדומה: "לא קיבלתי אפילו שקל מעסקת הצוללות"
ראש הממשלה בנימין נתניהו, צילום: יח"צ

ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו הגיע היום (ג') לשילה הקדומה ואמר כי ראשי מפלגת כחול לבן, יאיר לפיד ובני גנץ יוותרו על חלקים מהמדינה. בעניין פרשת הצוללות אמר נתניהו כי הדבר כבר נבדק בעבר על ידי הפרקליטות והיועמ"ש שקבעו כי אינו קשור לפרשה.

"ביחס להשמצות האלה, זה באמת השמצות מצוצות מהאצבע", אמר נתניהו. "אני לא קיבלתי אפילו שקל מעסקת הצוללות. הדבר הזה נבדק במסרקות ברזל על ידי הפרקליטות ועל ידי היועץ המשפטי לממשלה. הם קבעו חד משמעית שאני לא חשוד בדבר ושאין שום דבר במעשיי. אבל אני מבין שגנץ ולפיד מאוד נלחצו, בלשון המעטה, מהפריצה האיראנית לתוך הטלפון של גנץ ולצורך זה הם מנסים להסיט את תשומת הלב. אני רוצה להגיד לכם שזה לא מפתיע אותי שיש להם שיפוט רע כל כך, משום ששניהם תמכו בהסכם הגרעין האסוני שאני נלחמתי בו ולשמחתי יחד עם הנשיא טראמפ אנחנו רואים שינוי כיוון גם בארה"ב. אבל הם לא הבינו את זה, לדעתי עד היום הם לא מבינים עם מי יש לנו עסק והם לא אלה שיעמדו בראש מדינת ישראל כדי להדוף את איום האיראני. זה לא בשבילם".

https://youtu.be/qmAJVnTSpJE

ראש הממשלה התייחס גם לאפשרות כי ראשי מפלגת כחול לבן יפנו ישובים ואמר: "אנחנו בשטחי מולדת. זה מדבר אלינו, זה בנשמה שלנו וזה מתממש במדיניות שלנו ובעבודה המשותפת שלנו. אני חושב שיש כאן סכנה אמיתית. לפיד וגנץ שבויים ברעיון שהדרך היחידה להשיג עתיד למדינה זה לגמד אותה, לעקור 80-90 אלף יהודים, להרכין את הראש ולקוות שהערבים יכירו בנו. אני פועל בדיוק בכיוון הפוך – בכיוון של העצמת ישראל מבחינה ביטחונית, מבחינה כלכלית, מבחינה מדינית. אנחנו מגיעים אל העולם וממנו אל העולם הערבי. זה יקח זמן, זה מאבק, אבל זאת תפיסה הפוכה. אצלם זה עתיד מתוך חולשה ואצלנו זה עתיד מתוך עוצמה. הבחירה כאן היא מאוד ברורה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן