נתניהו: "איראן תומכת בגנץ" גנץ: "הכל שקרים"

צפו: קרב סרטונים בין הליכוד לבין כחול לבן. ראש הממשלה מפרסם סרטון שבו נשמע הרדיו האיראני תומך ביו"ר כחול לבן. בכחול לבן הגיבו: "שקר. אנחנו לא שחררנו מחבלים כמו נתניהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/03/19 19:42 ט באדר ב'

נתניהו: "איראן תומכת בגנץ" גנץ: "הכל שקרים"
ראש בראש. נתניהו וגנץ, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי הפרסומים האחרונים, לפיהם הטלפון האישי של יו"ר כחול לבן, בני גנץ נפרץ על ידי גורמים איראניים, מלחמת ההשמצות בין שתי המפלגות המוביליות ממשיכה. בליכוד מאשימים את הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ כי האיראנים תומכים בו. בכחול לבן עונים: "שלושה שקרים בהודעה של 36 מילים זה שיא חדש".

נתניהו התייחס לדבריו של מספר 2 ברשימת כחול לבן, יאיר לפיד, שתקף אותו אתמול בנוגע לפרשת הפריצה לטלפון הסלולרי של יו"ר הרשימה בני גנץ ואמר כי "השימוש של ביבי בחומרים ביטחוניים רגישים בשביל לנסות להכפיש את בני גנץ מוכיח שהוא מפחד ממנו. הוא מפחד בצדק".

https://youtu.be/xnwisiPsGds
 
במקביל הוציאה מפלגת כחול לבן הערב סרטון חדש ותקיף נגד ראש הממשלה נתניהו, שכותרתו "חלאס ביבי". בסרטון נראים מנהיגי המפלגה מלגלגים על האמירה של נתניהו, כאילו גנץ הוא "שמאל חלש". "אותי אתה תלמד מה זה חזק?", אומר גנץ. "חיסלתי את אחמד ג'עברי". משה בוגי יעלון מספר, כי "פיקדתי על גדודים, על חטיבות, על אוגדות". ואילו גבי אשכנזי מזכיר: "השמדנו את הכור בסוריה".

הליכוד
32
הליכוד
כחול לבן
32
כחול לבן
שס
6
שס
ישראל ביתנו
0
ישראל ביתנו
הרשימה המשותפת
0
הרשימה המשותפת
יהדות התורה
7
יהדות התורה
זהות
4
זהות
העבודה-גשר
10
העבודה-גשר
המחנה הדמוקרטי
0
המחנה הדמוקרטי
ימינה
0
ימינה
נעם
0
נעם
הסקר נערך על ידי מקור ראשון בתאריך 15/03
בחירות 2019 - מאגר הסקרים המלא

ולאחר שהשלושה הציגו את הרקורד הצבאי שלהם, הם עברו למתקפה נגטיבית על נתניהו. "לא אנחנו שילמנו 15 מיליון דולר פרוטקשן לחמאס", אומר אשכנזי. "500 רקטות ירדו על תושבי הדרום ואתה שתקת", המשיך גנץ.

לא מדובר בעוד סרטון שגרתי, אלא בסרטון נגטיבי חריף בעקבות הקו שמוביל מנהל הקמפיין החדש של כחול-לבן, יאיר לפיד. לפיד החליט שלא ניתן לשמור על קו ממלכתי ומאופק, והחליט כי קמפיין כחול-לבן יעלה לפסים של התקפות חריפות, בוטות ובעיקר נגטיב על נתניהו.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן