נשיא המדינה לתמר אטינגר: "זעקתך מהדהדת מקצה הארץ ועד קצה"

הנשיא ריבלין ניחם את משפחתו של הרב אחיעד אטינגר, שנרצח בפיגוע באריאל, ואמר לאלמנתו: "הרב היה לנו להשראה ולמופת. דעי לך שכוחך ועוצמתך, מותירים בכל אדם שמאזין לך רושם בל ימחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/03/19 12:21 יג באדר ב'

נשיא המדינה לתמר אטינגר: "זעקתך מהדהדת מקצה הארץ ועד קצה"
ריבלין ותמר אטינגר, צילום: דוברות בית הנשיא

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, ביקר היום (ד') בבית משפחת אטינגר ביישוב עלי וניחם אותם על הירצחו של אבי המשפחה, הרב אחיעד הי"ד, בפיגוע המשולב בצומת אריאל 

"הרב היה לנו להשראה ולמופת", אמר הנשיא לבני המשפחה ששוחח עימם על הקשרים המשפחתיים הענפים בין משפחתו של הרב אטינגר ומשפחת ריבלין.

"השראה ומופת". הנשיא בבית המשפחה

"השראה ומופת". הנשיא בבית המשפחהצילום: דוברות בית הנשיא

לאלמנתו של הרב, תמר, אמר ריבלין כי "זעקתך מהדהדת מקצה הארץ ועד קצה. באנו הנה ונלחמנו על הארץ שלנו ולא נעצור לרגע. עלינו להיות חזקים באמונתנו, בטוחים בצדקתנו. חזרנו לארצנו ואף אחד לא יוציא אותנו מכאן".

הנשיא התמקד בפעילותו של הרב אטינגר בישיבה בדרום תל אביב ובתגובה לדברי תמר כי "אנחנו צריכים להתגייס כולנו להעצים את הישיבה ממקום של אור ולהמשיך את מפעל חייו", השיב כי יעשה כל שניתן על מנת לסייע לפיתוח הישיבה והמשך צמיחתה, "החזון של הרב אחיעד הוא החזון של כולנו". בטרם יצא, פנה ריבלין אל תמר, ואמר: "דעי לך שכוחך ועוצמתך, מותירים בכל אדם שמאזין לך רושם בל ימחה. אני מאמץ אותך אל ליבי ומבקש לעמוד לצידכם בכל אשר אוכל".