נקבעה רשימת ש"ס לכנסת. קריאה לרבו של אלי ישי להצטרף למפלגה

אריה דרעי נבחר כצפוי להמשיך לעמוד בראשות המפלגה שמנסה להתרומם בסקרים. השר יצחק ועקנין וח"כ דני סיידה נותרו מחוץ לכנסת. מועצת חכמי התורה קראו לרב מאיר אזוז, "להצטרף לתנועת ש"ס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/19 21:21 טו באדר א'

נקבעה רשימת ש"ס לכנסת. קריאה לרבו של אלי ישי להצטרף למפלגה
יחייך גם אחרי הבחירות? שר הפנים אריה דרעי. , צילום: אלכס קולומויסקי POOL

רשימת ש"ס לכנסת ה-21 נקבעה הערב (ד') על ידי מועצת חכמי התורה של המפלגה, שבחרו את אריה דרעי למקום הראשון ואת יתר המועמדים לכנסת.

במקום השני, במפלגה שנלחמת באחוז החסימה, הוצב איציק כהן ואחריו משולם נהרי, יעקב מרגי ויואב בן צור. בהמשך הוצבו מיכאל מלכיאלי, ינון אזולאי, משה אבוטבול, אוריאל בוסו, שלמה דהאן, דוד סעדה ומשה ארבל.

מועצת חכמי התורה במהלך הדיונים

מועצת חכמי התורה במהלך הדיוניםצילום: דוברות ש"ס

מי שנותרו מחוץ לרשימה הם השר יצחק ועקנין וח"כ דני סיידה אותם בירכו הרבנים על "פעילותם הברוכה בתנועת ש"ס". בנוסף לכך, הורו הרבנים חברי הכנסת וסגני השרים יצחק כהן ומשולם נהרי יכהנו שנתיים ולאחמר מכן יתפטרו".

מועצת חכמי התורה גם יצאה בריאה מעניינת לרבו של אלי ישי, "מועצת חכמי התורה פונה בקריאה נרגשת להגר"מ מאזוז לבוא ולהצטרף לתנועת ש"ס והסמיכה את הגר"ד יוסף לבוא איתו בדברים כדי לקדם את המהלך".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן