נפתלי בנט לראש הממשלה: "שבענו מהבטחות"

בתגובה לפרסום כי בשבוע הבא ישב ראש הממשלה עם השרים להעברת תקציבים לכבישים עוקפים הגיב שר החינוך וחבר הקבינט הבטחוני נפתלי בנט במאהל המחאה של המשפחות השכולות: "זה לא נושא פוליטי זה חיי אדם". מלשכת רה"מ נמסר: "בשבוע הבא תתקיים פגישה בין משרדית על מנת לקדם תוכנית רב שנתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/10/17 15:16 ט בחשון התשעח

נפתלי בנט לראש הממשלה: "שבענו מהבטחות"
השר בנט במאהל המחאה, צילום: דוברות

שר החינוך וחבר הקבינט הביטחוני נפתלי בנט הגיע בצהריים (א') לביקור הזדהות במאהל המשפחות השכולות מול משרד ראש הממשלה, וקרא לטיפול מיידי במרכיבי הביטחון ביו"ש.

"אני מגיע מישיבת ראשי המפלגות ששם הנחתי את הדרישה לטיפול המיידי למרכיבי בטחון וכבישים עוקפים. זה לא נושא פוליטי זה חיי אדם", אמר בנט והסביר את הצורך: "תדמיינו שאתם נוסעים וחלילה יורים עליכם ואתם לא מצליחים להתקשר למשטרה, אתם יושבים בבית בערב שבת ובמשך חצי שעה מסתובבים מחבלים ביישוב ובגלל שאין מצלמות אנו שומעים על עוד פיגוע. ממשלת ישראל לא צריכה לחכות שנים, חצי שנה ואפילו לא חודש. הדבר הבסיסי הוא לתת בטחון".

"בשבוע הבא אני נוסע לביקור עם בכירים מהממשל ואדון איתם גם בעניין. עכשיו קבלנו הבטחה אך שבענו מהבטחות" אמר שר החינוך ויו"ר הבית היהודי.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיב אף הוא לפרסומים:"אנו יושבים כאן בתחושה קשה מעוד. לא פיללנו לרגע הזה שנגיע למצב המביש הזה שאנחנו יושבים מול ביתו של ראש הממשלה. כשפנו אלינו המשפחות השכולות, ושאלו איך אנחנו יכולים להמשיך לשבת בבית לא ידענו מה לומר. אנחנו לא ישנים כי לא רק שמורחים אותנו בבניה אין מי שידאג לבטחון הבסיסי אז מה לגבי הבטחון???"

מלשכת רה"מ נשלחה היום הודעה לתקשורת בה נאמר: "בישיבת ראשי הקואליציה עידכן ראש הסגל יואב הורוביץ שבשבוע הבא תתקיים פגישה בין כלל השרים הרלוונטיים (אוצר, תחבורה, בינוי ושיכון, תקשורת וביטחון) יחד עם רה״מ נתניהו - על מנת לקדם תוכנית רב שנתית שתכלול כבישים עוקפים ביו״ש, תאורה בכבישים, כיסוי סלולרי ופתרון בעיית מיגון האוטובוסים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן