ניסיון פיגוע בצומת תפוח. אין נפגעים

שני מחבלים ניסו לבצע פיגוע דקירה במרחב חטמ"ר שומרון אך נוטרלו על ידי לוחמי משמר הגבול. אחד מהם נפצע והשני נעצר

חדשות כיפה משה ויסטוך 23/01/18 13:32 ז בשבט התשעח

ניסיון פיגוע בצומת תפוח. אין נפגעים
שני המחבלים שנעצרו, צילום: דוברות מועצת שומרון

2 מחבלים, שניסו לבצע פיגוע דקירה בצומת תפוח, נוטרלו על ידי כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותניו. לפי הדיווח לוחמי משמר הגבול פצעו את אחד המחבלים ועצרו את השני

לפני זמן קצר לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל ניטרלו בצומת תפוח שבחטמ"ר שומרון, שני מחבלים שהיו חמושים ככל הנראה בסכינים. 

אחד הלוחמים, ששהה בעמדת תצפית, הבחין בשני המחבלים וחשד כי הם מתכננים לבצע פיגוע. הוא עדכן את החיילים שהוצבו בצומת והם החלו בנוהל מעצר חשוד.

מדוברות המשטרה נמסר כי לאחר שהחשודים המשיכו "לנוע לכיוון הלוחמים מבלי להישמע להנחיות, ביצע לוחם מג"ב ירי באוויר כשלפתע אחד המחבלים שלף סכין תוך שהוא ממשיך לנוע לכיוון הלוחמים, בשלב הזה ביצע אחד הלוחמים ירי לעבר פלג גופם התחתון של המחבלים, ירי שהביא לניטרולם".

מקום הפיגוע סמוך לתפוח

מקום הפיגוע סמוך לתפוחצילום: דוברות מועצה אזורית שומרון

2 המחבלים הגיעו ככל הנראה מג'נין ולאחר שנחשדו על ידי כוחות הביטחון נורה אחד מהם בפלג גופו התחתון ונעצר יחד עם חברו.

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, שוחח עם מח"ט שומרון גלעד עמית שעדכן אותו בנושא ואמר: "אנחנו מודים לכוחות הבטחון ולחיילי מג"ב שגילו תושייה והצילו היום חיים. אנחנו רוצים להבטיח לכל מבקשי רעתנו, האוכלוסייה כאן חזקה. הטרור לא ישבור אותנו. אנחנו נמשיך לבנות לגדול ולפתח כאן בשומרון. אני מבקש מהממשלה לתת את התשובה הנכונה לטרור הזה לבנות ולחזק את המקום ולחזק את התושבים".