נחשף: זהו כתב המשטרה והשב"ס החדש של חדשות 13

שחקן חיזוק לאלי סניור ולדור כהן: הכתב לענייני ירושלים של חדשות 13 מצטרף לדסק הפלילי וישמש גם ככתב המשטרה של הערוץ. בנוסף הוא יאייש תפקיד חדש: כתב שירות בתי הסוהר

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/21 19:46 ח בטבת התשפב

נחשף: זהו כתב המשטרה והשב"ס החדש של חדשות 13
אולפן חדשות 13, צילום: חדשות 13

תתחדש: יוסי אלי הוא כתב המשטרה החדש של חדשות 13. בין חשיפותיו הבולטות של אלי ניתן למצוא את מחדל מצעד הגאווה בירושלים, פרשת מחמוד קטוסה ואיאד אל חלאק. אלי נולד בגיאורגיה ושירת במג"ב שם שימש חובש ומפקד צוות בגזרת עוטף ירושלים בזמן האינתיפאדה השנייה. אלי מצטרף לאלי סניור, המחליף של מאור צור, ולדור כהן.

אלי כתב ברשתות החברתיות: "‏חוזר למקורות: שמח לבשר שמהיום הנני כתב משטרה של חדשות 13. סיפורי מפכ"ל, רכילויות הספ"כ מהקצונה הבכירה, מלחמות הוועד ונציב הכבאות, ותחום חדש סיקור שירות בתי הסוהר. יחד עם אלי סניור האגדי ודור כהן הצעיר המבטיח, מקווים לתת בראש. אני זמין להובלות. יהיה אש". לאחר מכן הוסיף: "כמובן שאם זה לא היה ברור אני לא נוטש את ירושלים, רק מסקר עוד כמה דברים".

לפני כשבוע התבשרנו כי אחרי למעלה מעשור במערכות חדשות 13 וערוץ 10, ראש דסק הפלילים מאור צור הודיע על עזיבתו. "אנו מודים למאור על עבודתו המסורה בחברה לאורך השנים ומאחלים לו הצלחה רבה", מסרו מחדשות 13 לצור.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן