נחשף הפדופיל ממרכז הארץ: אב לשניים שעובד עם ילדים

הפדופיל יצר קשר עם 140 קטינות ברשתות החברתיות. החשוד, תושב הרצליה (35), נשוי ואב לשני ילדים קטנים, משמש מזה שנים כמאמן כדור יד של קבוצות ילדים ונוער, עובד עיריית הרצליה

חדשות כיפה מירב כהן 15/08/18 17:19 ד באלול התשעח

נחשף הפדופיל ממרכז הארץ: אב לשניים שעובד עם ילדים
ניידת משטרה, צילום: shutterstock

אחת מפרשיות הפדופיליה החמורות והקשות ביותר, הן מבחינת חומרת העבירות והן מבחינת היקף הפעילות, שנחשפו במשטרת ישראל בהקשר של עבירות מין כנגד קטינות באמצעות רשת האינטרנט.

חשוד, תושב הרצליה (35), נשוי ואב לשני ילדים קטנים, משמש מזה שנים כמאמן כדור יד של קבוצות ילדים ונוער, עובד עיריית הרצליה

על פי החשד, נהג החשוד ליצור קשר עם קטינות באמצעות הרשתות החברתיות תוך התחזות לאחר. 
לאחר שביסס את הקשר עם הקורבנות, תוך ניצול בוטה של תמימותן ורצונן לדגמן ולהתפרסם, נהג החשוד לשדל אותן לשלוח לו תכנים בעלי אופי מיני, עד כדי ביצוע מעשים מגונים ומעשי אינוס. 

החשוד, פעל מס' שנים באופן עקבי ושיטתי, פיתח שיטות פעולה על מנת להונות את הקטינות במטרה לגרום להן לשתף עמו פעולה וכך ביצע את העבירות המיוחסות לו, תוך ניצול תמימותן. כל זאת, תוך שהחשוד משדל את הקורבנות לשמור את הדברים בסוד ולא לשתף את הוריהם. 
במספר פעמים בהם ניסו הורים או בני משפחה ליצור קשר עם החשוד ולהתעמת אתו, ניתק החשוד את הקשר וחסם כל אפשרות ליצור עמו קשר.

צוות החקירה הצליח לפצח את זהותו ואף לאתר וליצור קשר עם למעלה מ-140 קטינות, איתם יצר קשר החשוד לאחר חקירה סמויה שארכה חודשים ארוכים במאמצים להגיע אל החשוד, תוך איסוף ראיות מפלילות בנוגע לעבירות המיוחסות לו. החשוד נעצר בשבוע שעבר, ויובא היום להמשך הארכת מעצרו.

.