"נהרוס את בית המחבל ונמצה עמו את הדין"

ראש הממשלה התייחס לפיגוע הדריסה בשומרון, "שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחות והחלמה מהירה לפצועים". נשיא המדינה: "לא נשקוט עד אשר נביא את כל המשתפים פעולה עם הטרור לדין". ליברמן: "נפעל לגזר דין מוות למחבל"

חדשות כיפה משה ויסטוך 17/03/18 21:29 א בניסן התשעח

"נהרוס את בית המחבל ונמצה עמו את הדין"
בנימין נתניהו, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

במערכת הפוליטית התייחסו הערב (מוצאי שבת) לפיגוע הדריסה הקשה שאירע אתמול סמוך לכניסת השבת בשומרון, במהלכו נרצחו קצין וחייל ונפצעו שניים נוספים.

"אני שולח תנחומים מעומק ליבי למשפחותיהם של קצין וחייל צה"ל שנרצחו אתמול בידי מחבל בן עוולה ומאחל החלמה מהירה לפצועים. נפעל להריסת בית המחבל ונמצה עמו את הדין", צייץ ראש הממשלה בנימין נתניהו בטוויטר:

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין מסר כי "תפילותינו ומחשבותינו היו נתונות כל השבת אל משפחות נרצחי הפיגוע הנורא שהתרחש בכניסת השבת. אני שולח חיבוק של נחמה וכוחות אל משפחות ההרוגים ואת תפילותינו להחלמה מהירה של הפצועים. תחזקנה ידי כוחות הביטחון כולם, הפועלים בכל הזירות, בשטח ובחקר המודיעין, לפיענוח הפיגוע על מסייעיו. לא נשקוט עד אשר נביא את כל המשתפים פעולה עם הטרור לדין ולא נאפשר לטרור להפוך מציאות קיימת".

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחסגם הוא לפיגוע ואמר כי יפעל לקידום התיקון לחוק עונש מוות למחבלים. "טרם כניסת השבת התבשרנו על פיגוע קשה", הוא צייץ בטוויטר, "אנו נפעל לגזר דין מוות למחבל, להריסת ביתו ולהענשת כל מי ששיתף פעולה. אין דבר כזה טרור בודדים. זה טרור שנתמך בידי אבו מאזן והרשות הפלסטינית שמשלמת כסף למשפחות המחבלים. אנחנו נעצור אותם".

פעילות צה"ל בעקבות הפיגוע

פעילות צה"ל בעקבות הפיגועצילום: דובר צה"ל

ראש מועצת יש"ע, חננאל דורני, אמר: "אתמול התרחש פיגוע נורא בצפון השומרון בו נהרגו שני חיילי צה"ל על ידי בן עוולה. אני מביע את תנחומיי למשפחות החיילים שנרצחו בפיגוע ומשתתף בצערם העמוק, ומאחל רפואה שלמה לפצועים שעדיין נמצאים בבתי החולים. ההתיישבות כולה מחבקת ומחזקת את חיילי צה"ל אשר שומרים עלינו כל העת ביהודה, שומרון ובקעת הירדן ובשאר הגזרות ברחבי מדינת ישראל - חזקו ואמצו!"

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, נפגש עם מפגד אוגדת איו"ש, ואמר: "אנחנו חווים פיגוע קשה שלישי תוך חודשיים. אולם אנחנו רוצים להעביר מסר ברור לאויבינו. אל מול הניסיונות לפגוע בנו עומד עם הנצח. עומדת אוכלוסייה זקופת קומה. הינסיונות לפגוע בנו לא יחלישו את אחיזתנו כאן ברגעים אלו".

עוד הוא אמר כי בהתיישבות "מבקשים לחזק את המשפחות השכולות. לחזק את ידי צה"ל וכוחות הבטחון. ומבטיחים להם. אנחנו עומדים מאחוריכם ומחזקים אתכם"  מס המשפחות בישוב מבוא דותן עומד כיום על: 86 משפחות זהו ישוב המצוי בצמיחה מתמדת מאז 2010   והכפיל את עצמו בשנתיים האחרונות. התושבים קראו לציבור לבוא דווקא עכשיו לחזק את האזור ואת המשפחות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן