נבחרת הליכוד הגיעה לחזק את זאב אלקין לקראת הבחירות

שרים וחברי כנסת רבים ממפלגת הליכוד עלו לירושלים להרמת כוסית לרגל השנה החדשה והביעו את תמיכתם בשר זאב אלקין לראשות עיריית ירושלים.

חדשות כיפה מירב כהן 16/09/18 21:56 ז בתשרי התשעט

נבחרת הליכוד הגיעה לחזק את זאב אלקין לקראת הבחירות
צילום: עומרי סגן

למעלה מ-2200 איש בהרמת הכוסית לרגל השנה החדשה של השר והמועמד זאב אלקין באולמי "הדריה" בירושלים

אלפי תומכים, שרים, חברי כנסת, צמרת הליכוד ותושבי ירושלים, הגיעו הערב (א) להרמת כוסית באולמי הדריה בירושלים ושמעו ברכות להצלחת השר לענייני ירושלים זאב אלקין לקראת הבחירות בבירה ובין היתר צפו בסרטון התמיכה הרשמי של ראש הממשלה בנימין נתניהו

יו"ר הכנסת ח"כ יולי (יואל) אדלשטיין אמר שיחתום בלב כבד על מכתב ההתפטרות של אלקין מהכנסת "אני מוכן לעשות זאת רק למען בירתנו ירושלים, כי אני בטוח שאלקין יוביל אותה למקום עוד יותר טוב ולהצלחה גדולה"

שר התחבורה ישראל כץ חיזק את אלקין: "ירושלים צריכה את הכוחות של זאב אלקין בירושלים. נעבוד בשיתוף פעולה גם כשתהיה ראש עיריית ירושלים כפי שעבדנו יחד עד היום. אני בטוח שתהיה ראש העיר כי אתה המועמד הטוב ביותר. אנחנו נצעיד את ירושלים למקום הראוי לה"

שר האנרגיה, פרופ' יובל שטייניץ אמר: "כדי שנהיה לראש ולא לזנב, כדי שנעלה את ירושלים על ראש שמחתנו אנחנו זקוקים לזאב. אין אדם רציני, מעשי, פעלתן וחכם כזאב אלקין. זאב הוא נכס בלתי רגיל לליכוד ומדינת ישראל. הראש הטוב היחיד שאני מכיר לירושלים זה הראש של זאב אלקין, איש חכם ומתאים לירושלים"

צילום: עומרי סגן

שר הרווחה חיים כץ אמר: "אנחנו חייבים לזכור דבר אחד: ב30 באוקטובר יש לנו משחק גמר. אלקין יותר טוב מכל המועמדים ואנחנו צריכים לעשות את העבודה. אנחנו צריכים אש של קרב כי מדובר במשחק גמר וירושלים צריכה אותך אלקין, אתה ראוי לירושלים, אנחנו רוצים לנצח ואני לשרותך"

יו"ר הסוכנות לשעבר וחתן פרס ישראל, נתן שרנסקי היה גם הוא בין המחזקים: "האינטרסים של ירושלים יותר חשובים מהמפלגה ואני מברך את זאב שמצליח לקחת את כל הכוחות של כולם .ירושלים היא הקשר לכל היהודים בעולם וצריך הרבה ידע, חוכמה וכישרון כדי לחשב כמה צעדים קדימה-וזה זאב, הוא ישמור על ירושלים! להיות אלוף שחמט בכנסת זה קל, להיות אלוף שחמט בירושלים זה קשה, אבל זאב חכם, נבון וציוני גדול!"

עוד השתתפו: סגן השר ירון מזוז, חברי הכנסת יהודה גליק,נורית קורן, מיקי זוהר ושרן השכל.