"מתפלל שבנט יהיה שר ביטחון" אחיה של שרה נגד נתניהו

חגי בן ארצי, אחיה של שרה נתניהו, תקף בחריפות את מדיניות הביטחון של ראש הממשלה: "הטרוריסטים ששחרר עומדים בראש חמאס ומובילים את הטרור, הוא פועל בניגוד לאידאולוגיה שלו"

חדשות כיפה מירב כהן 16/12/18 09:53 ח בטבת התשעט

"מתפלל שבנט יהיה שר ביטחון" אחיה של שרה נגד נתניהו
שרה נתניהו ורוה"מ, צילום: מרק ישראל סלם POOL

ד"ר חגי בן ארצי, אחיה של אשת ראש הממשלה נתניהו, תוקף בחריפות את גיסו על מדיניות הביטחון הרופסת מול הטרור ומכריז כי הוא "מתפלל כי השר בנט יהיה שר הביטחון". 

"הגיע הזמן שנפתלי בנט יהיה שר הביטחון כי צריך קו תקיף מול הטרור. גיסי פעל נגד האידיאולוגיה שלו ושחרר מחבלים שהיום בראש החמאס", כך אמר בן ארצי לראיון בגל"צ. 

בן ארצי, תושב היישוב בית אל,  התרעם לנוכח גל הטרור הנוכחי ביהודה ושומרון, וטען כי ראש הממשלה לא מטפל בצורה נאותה במחבלים המפגעים בישראלים. לטענתו המחבלים שנתניהו שחרר בעסקת שליט חזרו לעסוק בטרור. 

שרת המשפטים איילת שקד מיהרה להצדיק את בן ארצי על קביעתו שראוי שבנט יהיה שר הביטחון, וכתבה בטוויטר בפשטות: "צודק". 

לפני כחודשיים התגלה סכסוך שנמשך שנים בין אשת ראש הממשלה לאחיה, בעקבות הביקורת הפומבית שהשמיע נגד נתניהו. לפני כחודשיים אמר בן ארצי ב"כאן מורשת": "אני יודע שהביקורת הזו תרמה, בין השאר, לקרע בתוך המשפחה ומצר על זה. הלוואי שנזכה לחדש את הקשרים המשפחתיים". נראה שבן ארצי פותח חזית חדשה

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן