מתנת פרידה לירושלים? ברקת נגד אונר"א

ראש העירייה היוצא, ניר ברקת, הגיע לוועדת הפנים של הכנסת וחשף את ספרי הלימוד שלומדים הילדים הפלסטינים במזרח העיר, שמפארים מחבלים ודרש להוציאם מהעיר. "אונר"א מלמדת טרור, חייבים לעצור את זה"

חדשות כיפה מירב כהן 17/10/18 14:09 ח בחשון התשעט

מתנת פרידה לירושלים? ברקת נגד אונר"א
ברקת חושף את הספרים של אונר"א, צילום: ללא

עדת הפנים של הכנסת ערכה הבוקר (רביעי) דיון מיוחד בעניין תכנית עיריית ירושלים לסילוק ארגון אונר"א מהבירה. בדיון השתתפו ח"כ זאב אלקין וראש עיריית ירושלים, ניר ברקת.

יו"ר ועדת הפנים יואב קיש טען כי יש חלון הזדמנויות היות והממשל האמריקאי פועל נגד הארגון בעצמו: "יש לנצל את חלון ההזדמנויות המדיני ולקרוע את שקר הפליטות שמוביל אונר"א. קיש טען כי הוא מודע לביקורת על העיכוב בהחלטה "היה ראוי לעשות את זה קודם, אבל היה יותר קשה. המהלך היום מתבקש".
 
ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת: "כסף זה לא תירוץ ותקציב הוא לא שיקול בבואנו לומר: בירושלים אין פליטים, יש תושבים והריבונות היא שלנו". ברקת טוען כי העירייה יכולה לספק בעצמה את כל השירותים לתושבי מזרח העיר "זה עולה לנו 2% מהעלות הכוללת של העיר".

ראש העירייה היוצא חשף ספר לימוד מבתי הספר במזרח העיר: "אני חושף כאן ספר לימוד מבתי הספר שלהם, אשר מהלל את המחבלת דלאל מוגרבי שרצחה 35 אזרחים באוטובוס הדמים בהרצליה. ילדי ירושלים שתחת אחריות אונר"א לומדים היום טרור ואנחנו חייבים לעצור את זה".

ספר הלימוד הפלסטיני

ספר הלימוד הפלסטיניצילום: ללא