מתנה לראש הממשלה - עט הסדרה

בעקבות הריסת הבתים בעמונה, פורום ההתיישבות הצעירה העביר היום עט חדש במתנה לראש הממשלה. ״מבינים שיש לך רק עטים שחותמים על הריסה. מתכבדים להעניק עט מיוחדת לחתימה על הסדרה״

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/01/19 19:22 כו בטבת התשעט

מתנה לראש הממשלה - עט הסדרה
עט ההסדרה, צילום: ללא

בפורום ההתישבות הצעירה התקשו להשאר אדישים אל מול מראות ההרס החוזרים הבוקר בעמונה כשממקביל הסדרת עשרות היישובים הצעירים ביו״ש עודנה תקועה.

גורמים בפורום תהו האם הסיבה לכך היא כי בלשכת ראש הממשלה ישנם רק עטים המיועדים לחתימה על צווי הריסה והחליטו לשלוח במתנה לראש הממשלה בנימין נתניהו עט חדש - ׳עט הסדרה׳ שיסייע לו לחתום על צווי ההסדרה לעשרות היישובים.

נציג ההתישבות הצעירה ערן דגני הגיע היום בצהרים אל משרד ראש הממשלה וביקש להעביר ללשכת נתניהו את העט החדש לצד מכתב בו כתבו ראשי פורום ההתיישבות הצעירה:
״אל מול ההרס הנורא הבוקר בידיך גם לתקן ולאפשר את הסדרת היישובים והחזרת הזכויות לעשרות אלפי התושבים המתגוררים בהם. 
כפי שחתמת הבוקר על צו ההריסה לעמונה בידך לחתום על צווים המאפשרים את הסדרת היישובים. בידך הדבר! 


להורדת הקובץ

אנו מבינים שבלשכתך ישנם עטים המשמשים להריסה בלבד ובשל כך כנראה לא חתמת עד כה על ההסדרה. על כן אנו מתכבדים להעניק לך עט חדש - עט ההסדרה. כעת משהוסר המכשול הזה, לחתימתך המהירה נודה!

עוד הוסיפו במכתב כי היישובים נמצאים בסיטואציה בלתי אפשרית בשל אי הסדרתם ״עשרות אלפי תושבים המשרתים במילואים ומשלמים מיסים אינם זוכים לשירותי תשתית בסיסיים כגון חיבורים לחשמל, מים, שירותי טלפוניה ואינטרנט, ונאלצים לנסוע בכבישים משובשים ומסוכנים, ללא רכיבי בטחון ובטיחות בסיסיים, בנוסף הזכויות הקנייניות שלהם נרמסות ברגל גסה.

ערן דגני מול משרד ראש הממשלה

ערן דגני מול משרד ראש הממשלהצילום: ללא

אנו בטוחים שהינך מעוניין ורוצה בהסדרת ההתישבות וחיזוק אחיזתנו בארץ ישראל. בכאב לב ראינו הבוקר כיצד בהינף חתימת עט אישרת שוב את הרס המבנים ביישוב עמונה וזאת למרות שאלו נבננו על קרקע שנקנתה כחוק״.