מתמודד חדש לראשות מועצת בנימין

אפי שרון מהיישוב מכמש הודיע על הצטרפותו למירוץ לתפקיד ראש המועצה. בתפקידו כחבר המליאה הוא משמש כיו"ר ועדת יישובים וחבר ועדת החינוך

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/18 10:42 כ בסיון התשעח

מתמודד חדש לראשות מועצת בנימין
אפי שרון, צילום: באדיבות המצולם

חבר מליאת המועצה האזורית מטה בנימין מטעם היישוב מעלה מכמש, אפי שרון, הכריז הבוקר (א') על התמודדותו לראשות המועצה. בין תפקידיו במליאה, שרון משמש כיו"ר ועדת יישובים וחבר ועדות חינוך והנהלת מועצת בנימין. הוא נשוי לתמי, גננת בחינוך המיוחד, ואב לחמישה ילדים.

שרון הוביל את הבחינה המחודשת לתקצוב יישובים והשנה אף הצליח לעצור קיצוץ של כ-3 מיליון שקלים שצפוי היה לרדת מתקצוב היישובים במועצה.

כמו כן פועל שרון במועצת בנימין ובכנסת לביטול אגרות השמירה ביישובים, ובמקביל לקידום העסקים באזור. לצד זאת פועל שרון לקידום תיכונים מקומיים בבנימין, מכיוון שכיום רוב הנוער בבנימין נאלץ ללמוד במסגרות רחוקות מהבית. 

"כדי להתקדם ולהיטיב עם התושבים המועצה שלנו צריכה שינוי. תושבים רבים חשים מקופחים ובצדק", אמר שרון. "העוגה התקציבית מחולקת באופן לא שוויוני ולא מתאים. אין מספיק תשומת לב לתושבים החילוניים והחרדים, אין מספיק התייחסות לנוער ולצעירים, אין מענה חינוכי הולם לאוכלוסייה המגוונת, ולעסקים המקומיים מגיעים יותר תמריצים. זה אינטרס משותף.

"יזמות עסקית מקומית תייצר מקומות תעסוקה ותאפשר הכנסה נוספת ומשמעותית לישובים, שבאמצעותה ניתן יהיה להוזיל מיסים ועלויות ולקיים פעילויות תרבות, רווחה וחוגים ברמה גבוהה שלא הכרנו".

לדבריו, כדי לשפר את רמת החיים ולהוזיל את יוקר המחיה יש לפתח את המועצה ולהגדיל את כמות התושבים החיים בה והוא מתכוון לפעול בנדון, על מנת לשפר את איכות החיים. "כשהישובים יגדלו ניתן יהיה לשפר את מתן השירותים", אמר.