דוח חדש של משרד הבריאות קובע: זה בית החולים המוביל בארץ

דוח של משרד הבריאות מדרג את רמת בתי החולים המובילים בישראל - מהנתונים עולה כי שיבא ובילינסון בראש ומענייני הישועה בתחתית | מנהל המרכז הרפואי שיבא,"המקום הראשון במדדי האיכות הלאומיים שייך לכל אחת ואחד מנשות ואנשי הצוות" | הנתונים המלאים

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/07/22 13:02 כא בתמוז התשפב

דוח חדש של משרד הבריאות קובע: זה בית החולים המוביל בארץ
הדסה עין כרם, צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

ביום יום בתי החולים בארץ מתמודדים עם שלל אתגרים. לעיתים אנחנו מתלוננים על היחס ועל זמן ההמתנה ולעיתים אנחנו מציינים לשבח את איכות הטיפול ואת היחס של הצוות הרפואי. משרד הבריאות פרסם היום (ד') את דוח מדדי איכות הטיפול הלאומיים של ישראל כדי לבדוק האם הם עומדים בסטנדרט הרפואי העולמי ולראות איזה בית חולים עומד בכל הסטנדרטים.

בית החולים שעומד במקום הראשון הוא המרכז הרפואי שיבא. המרכז הרפואי מוביל בכל המדדים מכלל מרכזי-העל הרפואיים בארץ. שיעור העמידה ביעדים הלאומיים של בית החולים הכללי עומד על 100% ב-13 מדדים שונים. במקום השני מדורג בית החולים בלינסון ובמקום השלישי הדסה עין כרם. בתי החולים רמב"ם ומעייני הישועה קיבלו את הדירוג הנמוך ביותר.

בתי החולים המובילים ברשימה הכללית:

  1. שיבא תל השומר
  2. בילינסון
  3. הדסה עין כרם

בתי החולים הגדולים המובלים:

  1. ברזילי
  2. הכרמל
  3. המרכזי בעמק

בתי החולים הקטנים המובלים:

  1. פוריה
  2. הדסה הר הצופים
  3. השרון

"המטרה שלנו היא להעניק רפואה ציבורית מעולה לכל מי שזקוק לה"

מנהל המרכז הרפואי שיבא, פרופ' יצחק קרייס, ציין שהדירוג הגבוהה הוא בזכות כל אחד ואחת מהצוות הרפואי. "המקום הראשון במדדי האיכות הלאומיים שייך לכל אחת ואחד מנשות ואנשי הצוות המסורים בשיבא", הודה קרייס, "המטרה שלנו היא להעניק רפואה ציבורית מעולה לכל מי שזקוק לה. נשות ואנשי שיבא עושים זאת יום יום ובסטנדרט הגבוה ביותר בארץ ומהגבוהים בעולם. זוהי עדות נוספת המצטרפת לשרשרת ארוכה של עדויות למצוינותם האנושית והמקצועית שמצעידה את הארגון לפסגת הרפואה הלאומית והבינלאומית ומביאה הישגים חדשים ונוספים משנה לשנה לטובת אזרחי ישראל״. 

 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן